اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع 60 بسته معیشتی بین مددجویان بهشهری از محل موقوفات

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر از توزیع 60 بسته معیشتی به ارزش 200 میلیون ریال در روستاهای این شهرستان خبر داد.

توزیع 60 بسته معیشتی بین مددجویان بهشهری از محل موقوفات

محمدحسین فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری خدمت به مردم و کمک به همنوعان را یکی از مسائل ضروری دانست و اظهار کرد: مجموعه اوقاف و امور خیریه همه ساله در روزهای پایانی سال با توجه به رسالت خود اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های مددجو می‌کند.

وی بیان کرد: با توجه به روزهایی که ویروس منحوس کرونا به کسب و کار بسیاری از خانواده‌های مددجو صدمه وارد کرده توزیع بسته‌های معیشتی در روزهای پایانی سال ضرورت دارد و در این راستا طرح آستان آسمانی با رویکرد اجتماعی در شهرستان بهشهر اجرا شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر از توزیع ۶۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در روستاهای این شهرستان خبر داد و افزود: این بسته ها از محل عواید موقوفات مرتبط و با کمک خیرین تهیه و با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بین خانواده‌های مددجو توزیع شده است.

فاضلی تصریح کرد: جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بسته‌های معیشتی مقابل درب خانه افراد مددجو با رعایت نکات بهداشتی توزیع شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول