اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

جوادی: ادغام موسسات تابعه معاونت فرهنگی ارشاد در گام پایانی قرار گرفت

معاون فرهنگی وزیر ارشاد از گام پایانی ادغام و ساماندهی موسسات تابعه این معاونت خبر داد.

جوادی: ادغام موسسات تابعه معاونت فرهنگی ارشاد در گام پایانی قرار گرفت

محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به این پرسش که شنیده‌ها حاکی از آن است که روز گذشته ادغام موسسات تابعه معاونت فرهنگی نهایی شده گفت: اگر منظور شما ساماندهی موسسات است، بله کارهای مقدماتی و اولیه به مرحله نهایی رسیده است.

وی در ادامه پیرامون اینکه چارت جدید به چه شکل خواهد بود،‌ عنوان داشت: چارت هم قطعی شده و بزودی پس از ایام نوزور اطلاع رسانی می‌شود.

گفتنی است،‌ روز گذشته ادغام موسسات تابعه معاونت فرهنگی وزارت ارشاد اعم از بنیاد شعر و ادبیات داستانی،‌ موسسه خانه کتاب و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی به نتیجه رسید و قرار است مدیر جدید و چارت نهایی اعلام شود.

طبق شنیده‌های خبرنگار فارس، احکام اعضای کارگروه ادغام،‌ هفته گذشته صادر شده و به زودی رسانه‌ای می‌شود. این در حالی است که کارکنان موسسات ادغام شده در تماس‌هایی با خبرگزاری فارس از بلاتکلیفی و سرگردانی خود در سال آینده خبر می‌دهند و نمی‌دانند قرارداد آن‌ها با کدام یک از مدیران به ثبت خواهد رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول