اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای (۲۶ اسفند ‌ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ عبدالمالک شنبه زاده مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی واحدهای پذیرایی از جمله رستوران‌های سنتی تحت نظارت این اداره کل، سفره خانه‌های سنتی، تالارها، مهمانپذیرها و... تا اطلاع بعدی فعالیت آن‌ها ممنوع شد.

وی افزود: با تشکیل کمیته نظارت کارشناسان این اداره کل و تشدید نظارت این عوامل بر روند فعالیت واحدهای پذیرایی سطح استان انتظار می‌رود که بحث خطر ویروس کرونا جدی گرفته شود و در صورت فعالیت این واحدها با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

مراکز نقاهتگاهی در شهر ایلام راه اندازی می‌شود

محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: مراکز نقاهتگاهی در شهر ایلام برای بیماران بهبود یافته از کرونا راه اندازی می‌شود.

وی راه اندازی مراکز نقاهتگاهی (واحدهای برادران و خواهران) و در مدار خدمت قرار گرفتن این مراکز را اقدامی در برای رفاه و آسایش بیماران بهبود یافته کرونا عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام همچنین در ادامه در جهت رفع مشکلات و چالش‌های فرا روی ایجاد این مراکز نقاهتگاهی و رفع نیازمندی‌های آنان دستوراتی را صادر کرد.

پلیس ایلام با تجمع‌کنندگان در چهارشنبه آخر سال برخورد می‌کند

سردار نورعلی یاری فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: پلیس ایلام در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا و همکاری با مدافعان سلامت برای کنترل و مهار این ویروس از هرگونه تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه امروز برخلاف گذشته، برخی افراد، چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی و شبی پر مخاطره برای شهروندان تبدیل کرده اند، افزود: پلیس در راستای تامین امنیت و سلامت شهروندان با هرگونه تجمع و آتش بازی در چهارشنبه آخر سال جلوگیری و برخورد خواهد کرد.

توزیع اقلام بهداشتی بین کودکان کار ایلام 

عبدالصالح کارزانی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا کودکان کار و خیابانی ایلام اقلام بهداشتی اهدایی از این سازمان دریافت کردند.

وی افزود: این اقدام از سوی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی این اداره کل و با هدف آموزش و پیشگیری از ویروس کرونا با همکاری موسسه خیریه پرتو مهر عطوفت و کلینیک مددکاری شهید فیاض بخش انجام شده است.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام ادامه داد: در این زمینه ۱۷۰ بسته اقلام بهداشتی اعم از ماسک، دستکش لاتکس، دستکش ضد برش کار و صابون بین این تعداد کودک کار و خیابانی توزیع شد.

 

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول