اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

تلاش فروشگاه‌های زنجیره‌ای انگلیس برای فعال ماندن با کارمندان کمتر

فروشگاه‌های زنجیره‌ای انگلیس در حال کار بر روی طرحی هستند تا با کارمندان کمتری و تعطیلی بخش‌های غیرضروری مانند کافه‌ها، کارایی فعالیت هایشان را بالاتر برده و به مردم خدمات بدهند.

تلاش فروشگاه‌های زنجیره‌ای انگلیس برای فعال ماندن با کارمندان کمتر

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، منابع صنعتی به رویترز گفتند: سوپر مارکت‌های بزرگ انگلیس در حال کار بر روی طرحی هستند که با کم کردن خدمات کافه ها، کانترها و غیره، کارایی فعالیت هایشان را بالاتر ببرند تا با نیروی کار کمتر بتوانند در زمان شیوع ویروس کرونا عرضه مواد اساسی را حفظ کنند.

بخش سوپرمارکت انگلیس از جمله فروشگاه های تسکو، سینزبریسز، آسدا، موریسونز، طی یک هفته گذشته با مشکل پر نگه داشتن طبقه های خود مواجه اند زیرا خریداران آشفته اقلامی نظیر پاستای خشک، مواد غذایی کنسروی، آرد، دستمال کاغذی رولی و ضدعفونی کننده دست می خرند.

اما مدیران اکنون در حال کار بر روی طرحی هستند که اگر تعداد زیادی از کارمندانشان بیمار شدند یا شیوع بیماری سبب شد تا مدارس تعطیل شوند که در این صورت بسیاری از کارمندان نیازمند مراقبت از فرزندانشان هستند، این فروشگاه ها را باز نگه دارند.

یک مدیر اجرایی یکی از سوپرمارکت های انگلیس گفت: «حداقل چالش کنونی ما این است که چه (محصولاتی) می توانیم یا نمی توانیم به دست آوریم.»

وی افزود مشکل مهم تر این است که زمانی که این ویروس انگلستان را فرا گرفت، فروشگاه های این کسب و کار تا چه میزان کارمند خواهد داشت و تا چه میزان به صورت خاص به سالمندان و افراد آسیب پذیر کمک خواهد کرد.

یکی از منابع آگاه گفت این طرح بیشتر شامل این است که تا چه میزان فعالیت ها در برخی فروشگاه ها کارامدتر شوند و آنها را با کارمندان کمتری فعال نگه داریم.

یکی از گزینه ها شامل تعطیلی موقت کافه ها و کانترهای مواد غذایی تازه است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول