اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع سبد کالا و اقلام بهداشتی بین نیازمندان همدان

مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان از هزینه یک‌میلیارد تومانی در توزیع سبد کالا و اقلام بهداشتی بین نیازمندان خبر داد.

توزیع سبد کالا و اقلام بهداشتی بین نیازمندان همدان

رامین غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات اداره اوقاف استان در مقابله با کرونا اظهار کرد: با ورود این بیماری به استان اقدام به توزیع اقلام بهداشتی و سبد کالا بین نیازمندان کردیم.

وی از توزیع بیش از ۵ هزار سبد کالا و اقلام بهداشتی به ارزش یک‌میلیارد تومان بین نیازمندان و بیماران خبر داد و گفت: این کالاها بیشتر در شهرستان همدان، ملایر و کبودراهنگ با توجه به وجود موقوفاتی از جمله موقوفه مرحوم بهاءالملک در همدان، مرحوم سیف‌الدوله در ملایر و مرحوم امیرنظام در کبودراهنگ توزیع شد.

مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان خاطرنشان کرد: نیات موقوفات این خیرین تهیه دارو و درمان و نیز کمک به نیازمندان است.

وی از عدم برگزاری مراسم پنجشنبه آخر سال در آرامستان موقوفه همدان خبر داد و گفت: اداره اوقاف استان به منظور کنترل بیماری کرونا هیچ برنامه‌ای را ۲۹ اسفندماه پنج شنبه آخر سال و ۳۰ اسفندماه جمعه آخر سال در آرامستان باغ بهشت  نخواهد داشت.

غلامی به تعطیلی مراسم لحظه تحویل سال در بقاع متبرکه استان اشاره کرد و افزود: ضدعفونی هر روز و آن هم چند نوبته اماکن مذهبی استان در دستور کار است.

وی بیان کرد: از ابتدای ورود این بیماری لغو برنامه‌ها و تجمعات در بقاع متبرکه مورد توجه ما بوده است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول