اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

جهاد ملی علیه کرونا/ امروز زمان همبستگی است

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی توئیتی نوشت: در روزهای سخت و بحرانی جهاد ملی علیه کرونا مراقب باشیم و بی انصافی نکنیم.

جهاد ملی علیه کرونا/ امروز زمان همبستگی است

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، نزدیک به یک ماه از شیوع بیماری کرونا در کشور می گذرد، در این مدت برخی از مقامات، مسئولان و مدیران نظام از جمله محمد خدادی معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی، توئیت های مختلفی را در خصوص مراقبت های ویژه مردم و ایجاد همدلی و همبستگی میان آنها را منتشر کرده اند.

در این میان محمد خدادی معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از این شرایط بحرانی به عنوان جهاد ملی علیه کرونا یاد کرد.

نکته قابل توجه صفحه توئیتر معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که در همه توئیت هایش، در میانه های جملات و در استفاده از کلمات از هشتگ های بسیار استفاده می کند.

 

او در این توئیت نگاشته است که مراقب باشیم در روزهای سخت و بحرانی جهاد ملی علیه کرونا، در حق همه آنها که شبانه روزی تلاش می کنند، بی انصافی نکنیم.

ضرورت ایجاد همبستگی میان مردم در بحران کرونا

همچنین معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه توئیتش به ایجاد همبستگی میان مردم در این شرایط بحرانی اشاره کرده و نوشته است: اکنون زمان همبستگی است با کم اطلاعی و بی اطلاعی از نقش و تلاش افراد و دستگاه ها از جمله @rohani_ir آنها را با گمانه زنی و شایعه، تضعیف و تخریب نکنیم. همه برای ایران

 

نکته جالب توجه این توئیت استفاده از نشانی توئیت رئیس جمهور به جای نوشتن نام اوست. خدادی در این توئیت برای دیده شدن بسیار پیامش، اقدام به این حرکت کرده است تا به نوعی تلاش های رئیس جمهور را در این شرایط بحرانی برجسته کند. البته باید گفت که خدادی در اکثریت توئیت هایش به جای نام رئیس جمهور، صفحه روحانی به همراه هشتگ را منتشر می کند.

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، توئیتش را با جمله «همه برای ایران» به اتمام رساند و این یعنی همه مردم در هر سطحی که هستند باید برای مقابله با بحران بهداشتی کرونا تلاش کنند و به مبارزه و مقابله با آن بپردازند.

نکته قابل توجه صفحه توئیتر معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که در همه توئیت هایش، در میانه های جملات و در استفاده از کلمات از هشتگ های بسیار استفاده می کند.

استفاده از چهار هشتگ در توئیت محمد خدادی قابل مشاهده است. او کلمات کرونا، همبستگی، صفحه توئیتر حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشور و ایران را به صورت هشتگ در توئیترش نوشته است.

البته باید این نکته را هم اضافه کرد که خدادی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است و بهتر بود در این توئیت از نقش و جایگاه بیشتر رسانه ها در این شرایط بحرانی کرونا می نوشت؛ رسانه هایی که شبانه روز برای اطلاع رسانی درست مردم تلاش می کنند تا اخبار جعلی و غلط در اختیار مخاطبان قرار نگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول