اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سپاه ضدعفونی قروه در مقابله با ویروس کرونا را بر عهده گرفت

مسئول عملیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در مقابله با ویروس کرونا گفت: با همکاری کشاورزان، طلاب، بسیجیان،دهیاری‌ها و...کار ضدعفونی شهر و روستاهای قروه به صورت مستمر صورت می گیرد.

سپاه ضدعفونی قروه در مقابله با ویروس کرونا را بر عهده گرفت

هادی فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: با اعلام فراخوان عمومی تعدادی از کشاورزان تراکتوردار قروه‌ای تجهیزات کافی را برای ضدعفونی سطح شهر و روستاهای قروه پای کار آوردند.

وی در ادامه افزود: در این عملیات مشترک گندزدایی و ضدعفونی ۱۰ دستگاه تراکتور تانکردار و ۵ دستگاه تراکتور مجهز به توربور کار ضدعفونی معابر عمومی شهری و روستایی را بدون هیچ چشم داشتی هر ۴۸ ساعت یکبار انجام می‌دهند.

فعله‌گری تصریح کرد: در این کار جهادی که با مدیریت سپاه قروه در حال انجام است شهرداری‌های دزج، قروه، قلعه، سریش‌آباد و دلبران نیز در کنار دهیاری‌ها به ضدعفونی کردن معابر عمومی پرداختند.

وی در مورد فعالیت سایر اقشار جامعه در مقابل با ویروس کرونا در قروه اذعان داشت: فرماندهان پایگاه‌های بسیج مانند سابق پای کار هستند و کار ضدعفونی روستاها را نیز به صورت مستمر انجام می‌دهند.

فعله‌گری ادامه داد: بسیاری از معابر عمومی قروه غیرقابل تردد تراکتور است از این رو جمعی از طلاب این شهرستان با استفاده از کوله‌پشتی‌های مجهز به پمپ سیار اقدام به ضدعفونی کردن دستگاه‌های خودپرداز و...کردند.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول