اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پلیس راهور پایتخت صدرنشین آمار کاهش جانباختگان تصادفات

رئیس پلیس راهور پایتخت از کسب رتبه اول به واسطه کاهش جانباختگان تصادفات شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت در نشست خبری در مقر پلیس پایتخت به صورت ویدیو کنفرانس به تدابیر پلیس راهور پایتخت در ۱۱ ماهه  امسال پرداخت و اظهار داشت:تعداد جانباختگان تصادفات درون شهری به ۶۵ نفر کاهش پیدا کرده است.

وی گفت: پلیس راهور تهران بزرگ با کاهش ۶۵ نفری کشته‌های درون شهری، رتبه اول کشور را در سال ۹۸ کسب کرده است؛ رتبه دوم متعلق به خراسان رضوی است؛ باید گفت پلیس راهور پایتخت در حالی در رتبه اول قرار دارد که با خراسان رضوی دو برابر اختلاف جانباختگان درون شهری را دارد.

سردار مهماندار افزود:در سه ماهه سوم مثل دوره‌های قبل رتبه اول کشوری را در تمامی آیتم‌های پلیس راهور کسب کرده‌ایم.

وی از امادگی پلیس راهور برای خریدهای عید خبر داد و بیان داشت:برای ترافیک‌هایی که در طی خریدهای شب عید در معابر پایتخت ایجاد می‌شود، آمادگی کامل داریم اما با توجه به بحث‌های اخیر (کرونا) سطح حضور مردم در شهر کم شده است ولی  مأموران ما آمادگی کامل را دارند. 

سردار مهماندار به امادگی پلیس برای انجام ماموریت  در اسفندماه اشاره و بیان داشت: برای خریدهای شب عید  و پنج شنبه و جمعه آخر سال امادگی داشته و داریم؛ اگرچه  که با توجه به بیماری کرونا میزان مراجعات مردم به بهشت زهرا کاهش پیدا کرد.

وی اعلام کرد: برای چهارشنبه سوری نیز در آماده باش کامل هستیم و پوشش ترافیکی را خواهیم داشت ؛همچنین برای طرح نوروزی که از ۲۸ اسفند آغاز می شود نیز اماده ایم. 

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: عمده تلاش ما این است که بزرگراه ها را بیشتر کنترل کنیم، البته با توجه به آنکه مردم در خانه خواهند ماند خیابان ها خلوت خواهد شد ؛ اما این امکان وجود دارد که سرعت خودروها در بزرگراه ها بالا برود لذا در آماده باش هستیم.

سردار مهماندار خاطرنشان کرد: برای روز سیزده فروردین نیز آماده هستیم تا به مردم ارائه خدمات داشته باشیم اما به دلیل وجود ویروس کرونا در کشور به تهرانی ها نیز توصیه می شود در خانه های خود بمانند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول