اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

با ماندن در خانه و رعایت بهداشت می‌توانیم کرونا را شکست دهیم

پزشک متخصص قلب و عروق با اشاره به خطر شیوع ویروس کرونا، گفت: با ماندن در خانه و رعایت بهداشت می‌توانیم کرونا را شکست دهیم.

با ماندن در خانه و رعایت بهداشت می‌توانیم کرونا را شکست دهیم

دکتر حسن عابدی در گفتگو با خبرگزاری فارس در اردکان، بابیان اینکه امیدوارم طی این چند روز میزان وخامت اوضاع و جدی و خطرناک بودن بیماری کرونا برای همه همشهریان روشن‌شده باشد، گفت: بدون تعارف و برخلاف افرادی که میگویند نباید ترسید بنده خدمتتان عرض می‌کنم که باید خیلی ترسید.

پزشک اردکانی متخصص قلب و عروق اظهار داشت: آیا این بیماری که هیچ‌گونه درمان قطعی ندارد و فرد انتقال‌دهنده آن می‌تواند هیچ علامتی نداشته باشد و قوی‌ترین افراد را می‌تواند ظرف ۷۲ ساعت به قبرستان بفرستد، ترس ندارد.؟!

وی بابیان اینکه اگر خود و خانواده و اقوام و فرزندان خود را دوست دارید، افزود: به دستورات بهداشتی از طرف کارشناسان این رشته گوش دهید و همه باهم با ماندن در خانه و رعایت اصول بهداشتی و با یاری و کمک خداوند متعال بتوانیم این بحران بزرگ را طی کنیم.

عابدی گفت: اگر نسبت افراد مبتلا به این بیماری به جمعیت شهر را در نظر بگیریم آن‌وقت متوجه می‌شویم که چه وضع اسفباری است تقریباً قسمت اعظم بخش‌های بیمارستان از بیماران مشکوک به این بیماری پرشده است که اگرچه با زحمات طاقت‌فرسای شبانه‌روزی کادر درمان این عزیزان بهبودی قابل‌توجهی به دنبال دارد اما عمق فاجعه بسیار عظیم‌تر از این‌ها است.

وی در پایان با اشاره به اینکه تصور کنید در روزهای آینده تختی برای بستری نباشد چه باید کرد؟ افزود: همشهریان عزیز و محترم خطر جدی و بزرگ است لحظه‌ای فکر کنید، از مسؤولین محترم شهر هم عاجزانه استدعا دارم نسبت به ورودی شهر در هفته آخر سال و ایام عید هرگونه صلاح است اقدام عاجلانه و مقتضی به عمل آید وگرنه با وضعیت غیرقابل‌کنترل و وحشتناکی روبرو خواهیم شد.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول