اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ضدعفونی کردن همه اماکن مقدسه در طارم

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم گفت: با کمک یک خیر و اهدای 5 هزار لیتر مواد شوینده همه 150 اماکن مقدسه طارم ضدعفونی شد.

ضدعفونی کردن همه اماکن مقدسه در طارم

محمدتقی فاتحی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به لزوم رعایت مسائل بهداشتی در بقاع متبرکه اظهار کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا هیأت امنای بقاع متبرکه شهرستان‌ موظف شدند که نکات بهداشتی را لحاظ کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم با اشاره به ابلاغ بخشنامه در ارتباط با ممنوعیت برگزاری اجتماعات در بقاع متبرکه بیان کرد: همچنین تأکید شده که نسبت به استریل کردن کتاب‌ها، ادعیه و جانمازها و مهرها هم اقدام کنند.

وی با اشاره به در نظر گرفتن تمهیدات لازم از جمله استریل کردن بقاع و اهدای مواد ضدعفونی کننده به عموم مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اضافه کرد: در همین راستا با کمک یک خیر و اهدای 5 هزار لیتر مواد شوینده همه 150 اماکن مقدسه طارم ضدعفونی شد.

فاتحی‌نژاد همچنین از کمک 90 میلیون ریالی اوقاف طارم به درمانگاه آب‌بر خبر داد و گفت: با توجه به شرایط ویژه‌ای که در آن قرار داریم، این کمک‌ها از محل موقوفه مرحومه محمدرضا و رباب روحانی کمک شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم افزود: همچنین در همین راستا در قالب 30 میلیون ریال برای درمان 30 نفر از بیماران شهرستان کمک شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول