اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اعضای کتابخانه‌ها نگران جریمه دیرکرد نباشند

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان با اشاره به تعطیلی کتابخانه‌های عمومی تا 15 فروردین 99 گفت: دیرکرد عودت کتاب‌ها تا زمانی که کتابخانه‌ها تعطیل هستند به اعضای کتابخانه‌ها بخشیده خواهد شد.

اعضای کتابخانه‌ها نگران جریمه دیرکرد نباشند

امیر هلاکویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص وضعیت کتابخانه‌های استان اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی و علمی در سطح کشور، کتابخانه‌ها نیز از ابتدای هفته گذشته در سراسر استان تعطیل شدند.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان ادامه داد: تعطیلی کتابخانه‌های عمومی تا پایان تعطیلات نوروز (۱۵ فروردین ماه) ادامه دارد، برای بعد از این تاریخ در صورت بهبود شرایط تصمیم‌گیری لازم انجام خواهد شد.

وی در رابطه با اقدامات مقابله‌ای برای شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: قبل و بعد از تعطیلی در چند مرحله ضدعفونی کتاب‌ها و کتابخانه‌ها انجام شد.

هلاکویی تصریح کرد: با تعطیلی کتابخانه‌ها وظیفه ما متوقف نشده و سعی داشته‌ایم با استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی ارتباط خودمان را با مخاطبان حفظ کنیم.

وی تشریح کرد: از سوی اداره کل کتابخانه‌ها مسابقاتی با محوریت نقاشی و کتاب‌خوانی با موضوع کرونا در فضای مجازی در حال برگزاری است، همچنین بخش مجازی جشنواره کتاب‌خوانی رضوی که هر سال برگزار می‌شود نیز ادامه دارد و شهروندان می‌توانند در آن شرکت کنند.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: همه جریمه‌ها و دیرکرد عودت کتاب‌ها تا زمانی که کتابخانه‌ها تعطیل هستند به اعضای کتابخانه‌ها بخشیده خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول