اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کارگاه‌های خیاطی خوزستان برای تولید ماسک فعال می‌شوند

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت:با توجه به وجود کارگاه‌های خیاطی در سطح شهرستان‌ها بنا شده تا این کارگاه‌ها جهت تولید ماسک فعال شوند.

کارگاه‌های خیاطی خوزستان برای تولید ماسک فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به تشکیل جلسه مشترک فرماندهان نظامی با کادر بهداشت و درمان اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم، غربالگری می‌باشد که سامانه‌ای در این راستا توسط بهداشت و درمان به مردم اعلام شد اما برای ورود و مشارکت مردم نیاز به همکاری بسیج است.

وی افزود: به همین دلیل درخواست دادیم تا تمام پایگاه‌های بسیج برای غربالگری پای کار بیایند تا با تشخیص بیماری از همان مراحل ابتدایی، بتوانیم آن را کنترل و مهار کنیم.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان در رابطه با وضعیت تهیه ماسک عنوان کرد: با توجه به وجود کارگاه‌های خیاطی در سطح شهرستان‌ها بنا شده تا این کارگاه‌ها جهت تولید ماسک فعال شوند.

وی افزود: ماسکی که نیاز مردم می‌باشد توسط این کارگاه‌ها تهیه خواهد شد و داروخانه‌ها به عنوان محل توزیع در نظر گرفته شده‌اند.

شاهوارپور با بیان اینکه برای حوزه درمان نیز تدابیری اندیشیده شده است گفت: تشخیص کادر بهداشت و درمان ادامه روند درمان بهبودیافتگان در منزل است اما در صورت نیاز، محل‌هایی برای قرنطینه افراد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین مراکزی را نیز برای درمان پیش‌بینی می‌کنیم و در مجموع تصمیمات خوبی گرفته شده و انشالله بتوانیم ویروس کرونا را مانند فلج اطفال که بسیج به کمک بهداشت و درمان آمد  با مشارکت مردم و حضور بسیج در اسرع وقت و کمترین هزینه شکست دهیم.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول