اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بارش برف در محور شلمزار به ناغان، گردنه چری و میانکوه

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون در محور شلمزار به ناغان، گردنه چری و میانکوه بارش برف وجود دارد.

بارش برف در محور شلمزار به ناغان، گردنه چری و میانکوه

شهرام ندیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به وضعیت راه‌ها و گردنه‌های چهارمحال و بختیاری، گفت: هم‌اکنون در محور شلمزار به ناغان، گردنه چری و میانکوه بارش برف وجود دارد.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش پراکنده باران در دیگر محورهای مواصلاتی استان و مه‌آلود بودن گردنه چری افزود: با تلاش شبانه‌روزی راهداران تمامی جاده‌ها باز است.

وی با بیان اینکه رانندگان هنگام تردد در محورهای کوهستانی استان زنجیرچرخ و تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند، اضافه کرد: هم‌استانی‌های عزیز با توجه به شرایط کنونی از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

ندیمی گفت: راهداران اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای 24 ساعت قبل و بعد از بارندگی در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان حضور دارند و در صورت نیاز به رانندگان و در راه ماندگان خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول