اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

امتحانات فنی و حرفه ای با نظر دانشجویان انجام می شود

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور و شیوع بیماری آنفلوآنزای ویروس کرونا این ترم تحصیلی دانشجویان حتما با توجه به نیازهای دانشجویان با انعطاف و تغییرات همراه خواهد بود.

امتحانات فنی و حرفه ای با  نظر دانشجویان انجام می شود

ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه دانشجویان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ درک خواهیم کرد، گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا ویروس در کشور فراگیر شده است، ما بدون شک با در نظر گرفتن شرایط کشور دانشجویان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در این ترم تحصیلی حمایت می‌کنیم.

* کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی برگزار می شود

وی افزود: در حال حاضر همه دانشجویان این دانشگاه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده کلاس‌های آموزشی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به صورت مجازی می‌گذرانند و ما با در نظر گرفتن شرایط آموزشی جدید سعی خواهیم کرد با توجه به نیازهای دانشجو این ترم تحصیلی با تغییرات مناسبی لحاظ شود.

* این ترم تحصیلی بر اساس نیازهای دانشجو تغییرات و انعطاف‌پذیری داریم

صالحی عمران تصریح کرد: ترم تحصیلی که اکنون با شرایط آموزش از راه دور به صورت مجازی برگزار می‌شود، یک تغییر و تحول اساسی است که ما سعی خواهیم کرد این ترم تحصیلی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بر اساس نیازهای دانشجو تغییرات و انعطاف‌پذیری لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشیم. دانشجویان نگرانی نداشته باشند؛ چراکه ما آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ درک خواهیم کرد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول