اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بودجه‌ جشن‌های نوروزی برای مقابله با کرونا اختصاص یابد

عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به شیوع کرونا در پایتخت و تعطیلی مراکز فرهنگی و تفریحی، بودجه‌ جشن‌های نوروزی باید برای مقابله با این بیماری اختصاص یابد.

بودجه‌ جشن‌های نوروزی برای مقابله با کرونا اختصاص یابد

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، احمد مسجدجامعی در دویست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران درباره اقدامات نیروهای بهشت‌زهرا جهت تدفین بیماران مبتلا به کرونا اظهار داشت:‌این افراد اقداماتی انجام می‌دهد که حتی نزدیکان بیماران مبتلا به کرونا نمی‌توانند آن را انجام داده و یا حتی به عزیزانشان نزدیک شوند.

وی ضمن تشکر از نیروهای بهشت‌زهرا گفت: بنیاد مستضعفان به حدود 4 هزار نفر از افرادی که در شهرداری در حوزه ارائه خدمات به ویژه خدمات بهداشتی فعالیت کرده‌اند مبلغی را کمک کرده که این اقدام بسیار قابل توجه است.

این عضو شورای شهر تهران افزود: طبق قانون یکی از وظایف شهرداری‌ها مراقبت از سلامت ساکنین شهرها و جلوگیری از امراض واگیردار است اعتباراتی نیز همیشه در این زمینه در نظر گرفته می‌شود.

مسجدجامعی ادامه داد: امسال طبق روال سال‌های گذشته برای جشن نوروز در عباس‌آباد، برج میلاد و مکان‌های دیگر پایتخت اعتباراتی پیش‌بینی شده بود که اکنون با بروز کرونا و تعطیلی امکان فرهنگی و تفریحی این بودجه باید جهت مقابله با کرونا در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: اولویت اختصاص اعتبارات در حال حاضر سلامت شهروندان و حفظ کرامت آنها است و این حق مردم است در این زمینه برای آنها هزینه شود.

این عضو شورای شهر تهران در پایان به نقش شورایاران در مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: با ساماندهی هر چه بیشتر فعالیت شورایاران می‌توان از ظرفیت آنها برای پوشش وسیع‌تر مقابله با کرونا بهره‌مند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول