اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کرونا، انتخابات درون‌حزبی در ایالت جورجیا را به تعویق انداخت

انتخابات درون‌حزبی دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا در ایالت جورجیا، به دلیل شیوع ویروس جدید کرونا به تعویق افتاد.

کرونا، انتخابات درون‌حزبی در ایالت جورجیا را به تعویق انداخت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مسئولان انتخاباتی ایالت جورجیا می‌گویند به دلیل شیوع ویروس «کووید۱۹»، انتخابات درون‌حزبی در این ایالت را - به عنوان بخشی از فرایند تعیین نامزدهای اصلی دموکرات و جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا - به تعویق انداخته‌اند.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، این انتخابات که قرار بود بیست‌وچهارم ماه جاری میلادی (مارس) برگزار شود، اکنون به نوزدهم ماه می موکول شده است.

این اقدام، پس از تصمیم فرماندار ایالت جورجیا برای اعلام وضعیت اضطراری در این منطقه به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا، اتخاذ شده است.

طبق آمار رسمی، تا کنون ۲۴۹۹ نفر در آمریکا به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این میان حداقل ۵۵ نفر جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده‌اند.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا در آمریکا وضعیت اضطرار ملی اعلام کرد. با اعلام این وضعیت، مسیر استفاده از ۵۰ میلیارد دلار بودجه برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا باز خواهد شد.

از سوی دیگر، بیمارستان‌های ایالات متحده که خود را برای افزایش تصاعدی بیماران مبتلا به ویروس جدید کرونا آماده می‌کنند، اکنون با مشکل تعداد کافی کادر درمانی برای رسیدگی به مبتلایان این ویروس مواجه شدند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول