اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اجرای کنسرت‌های آنلاین برای قطع زنجیره کرونا/ ارائه اپلیکیشن کتاب کودک

مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران با اشاره به اجرای کنسرت روزبه‌ نعمت‌اللهی به صورت آنلاین در برج میلاد گفت: هر هفته دو اپلیکیشن جهت ارائه کتاب رایگان به کودکان و نوجوانان معرفی می‌کنیم.

اجرای کنسرت‌های آنلاین برای قطع زنجیره کرونا/ ارائه اپلیکیشن کتاب کودک

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری  فارس، مجتبی دانشور مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران در نشست خبری که به صورت مجازی برگزار شد درباره برنامه‌های این مجموعه جهت پیشگیری از کرونا اظهار داشت: از همان ابتدا که ستاد مقابله با کرونا تشکیل شد تولید محتوا در فضای مجازی جهت ارتقاء اطلاع شهروندان در مورد موضوع کرونا را انجام دادیم و بیش از 190 مدیای مختلف در قالب پوستر و موشن تولید و منتشر شده است.

وی افزود: برخی از این محتواها مخاطب عام و برخی مخاطب خاص همچون نانوایان و مدیران ساختمان دارد که مدام در حال تکمیل است.

مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران ادامه داد: اقدام دیگری که به همکاری بخش‌های دیگر شهرداری انجام گرفته اجرای کمپین در خانه بمانیم است که جهت قطع زنجیره انتقال مدنظر قرار گرفته و پیشنهاداتی جهت در خانه ماندن ارائه می‌شود خوشبختانه این کمپین با حمایت خانه سینما و هنرمندان موفقیت‌های خوبی داشته است.

دانشور گفت:‌همچنین برنامه‌هایی جهت پر کردن اوقاف فراغت و موضوع سلامت شهروندان داشته‌ایم و محتواهایی در این راستا تهیه شده است.

وی از برگزاری کنسرت آنلاین روزبه نعمت‌اللهی در برج میلاد طی امشب خبر داد و گفت: آین کنسرت به صورت آنلاین برگزار می‌شود و از طریق سایت آپارات قابل نمایش است که شهروندان می‌توانند از این سبک جدید کنسرت به صورت مجازی بهره‌مند شوند.

مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: همچنین راهکارهایی برای در خانه ماندن از جمله ارائه هر هفته اپلیکیشن‌های جدید داشته‌ایم که از طریق آنها ارائه کتاب رایگان به ویژه برای کودکان و نوجوانان انجام می‌شود مسابقاتی نیز برای ایام نوروز در همین زمینه پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول