اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۴ باشگاه متخلف در سمنان پلمب شد

چهار باشگاه ورزشی در سمنان که بخشنامه ممنوعیت فعالیت به جهت شیوع بیماری کرونا را رعایت نکرده بودند، پلمب شدند.

۴ باشگاه متخلف در سمنان پلمب شد

حسین زیاری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با تشکیل تیم نظارتی متشکل از نمایندگان اداره‌های ورزش و جوانان، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت شهرستان برای اجرای دقیق بخشنامه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، کلیه اماکن و باشگاه‌های ورزشی شهرستان سمنان هر روز مورد رصد و بازبینی قرار می‌گیرند.

وی گفت: در بازدید به عمل آمده در روزهای پنج‌شنبه و جمعه تیم نظارتی در شهرستان مشاهده شد که سه باشگاه ورزشی در حال انجام فعالیت هستند که بلافاصله و بدون هیچ تعللی هماهنگی لازم برای پلمب و تعطیلی به عمل آمد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان اظهار کرد: مقوله سلامت جامعه شوخی‌بردار نیست و اگر هر شخصی و با هر عنوانی بخواهد سلامت مردم را تهدید کند، قطعاً مورد گذشت و چشم‌پوشی واقع نخواهد شد.

زیاری ضمن تشکر از عموم جامعه ورزش که همواره به‌عنوان الگوی اخلاقی در کنار مردم بوده‌اند، افزود: همه باید در این برهه از زمان کمک کنیم تا کشور به ثبات و آرامش برسد و جامعه ورزش و جوانان شهرستان نیز از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهد کرد.

وی از عموم مردم خواست علاوه بر اینکه خود مراقبتی و پرهیز از حضور در اجتماعات و شلوغی‌ها را در دستور کار قرار دهند، با توجه به الزام تعطیلی اماکن ورزشی برای پیشگیری از شیوع و گسترش بیماری، هرگونه تخلفی مبنی بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی را گزارش دهند.

به گزارش فارس؛ در هفته گذشته یک باشگاه متخلف تعطیل شده بود که با پلمب سه باشگاه دیگر، در مجموع چهار باشگاه ورزشی شهرستان سمنان به علت فعالیت غیرقانونی پلمب شدند.

در شهرستان سمنان 112 باشگاه در رشته‌های مختلف ورزشی فعال هستند.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول