اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اولویت اصلی مجلس یازدهم، اصلاح اقتصاد و رفع دغدغه‌های معیشتی است

منتخب مردم زاهدان در مجلس یازدهم با بیان اینکه باید تمام توان مجلس آتی اصلاح وضعیت اقتصادی و رفع دغدغه‌های معیشتی باشد و موضوعات دیگر از اهمیت کم‌تری برخوردار است، گفت: با پی‌گیری این کارها، آسیب‌های اجتماعی کاهش خواهد یافت.

اولویت اصلی مجلس یازدهم، اصلاح اقتصاد و رفع دغدغه‌های معیشتی است

حسینعلی شهریاری منتخب مردم زاهدان در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره مهمترین اولویت‌های مجلس آتی، اظهار داشت: به نظرم من اولویت اصلی مجلس آتی رفع مشکلات معیشتی ملت بزرگ ایران باشد، ضمن اینکه باید وکلای مردم در مجلس یازدهم برای برون‌رفت از مشکلات مربوط به بیکاری و افزایش اشتغال جوانان، اولویت خاصی را درنظر بگیرند. 

وی افزود: مجلس آتی باید بکوشد دغدغه و معیشت جوانان را حل کرده و آنان را به سمت تشکیل خانواده سوق دهد. اگر جوانی دغدغه شغل نداشته باشد، ناخودآگاه آسیب‌های اجتماعی هم در جامعه کاهش پیدا خواهد کرد. 

** دغدغه مجلس یازدهم اصلاح اقتصاد ایران و رفع دغدغه‌های معیشتی

منتخب مردم زاهدان در مجلس یازدهم تصریح کرد: باید تمام توان مجلس آتی به سمت و سوی اصلاح وضعیت اقتصادی کشور و رفع دغدغه‌های معیشتی مردم باشد و به نظرم اولویت‌های بعدی از درجه اهمیت کمتری برخوردار است. 

شهریاری گفت: اگر دولت آتی دولت همراه با مجلس یازدهم باشد، قطعاً دست در دست یکدیگر و گام به گام مشکلات و معضلات کشور حل شده و دغدغه‌های مردم رفع  خواهد شد. 

** امضا میثاق نامه مبارزه با فساد و شفافیت از سوی نمایندگان مجلس یازدهم 

وی گفت: با توجه به شرایط موجود، به نظرم تعاملی بین دولت فعلی و مجلس یازدهم وجود ندارد، ولی امیدواریم که دولت بعدی، دولتی منطقی و توانمند بوده و بتواند در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارد. 

منتخب مردم زاهدان در مجلس یازدهم اظهار داشت: تمامی نمایندگان مجلس قبل از انتخابات میثاق‌نامه‌ای را با موضوع مبارزه با فساد و شفافیت حداکثری امضا کردند تا در مجلس آتی، این موضوع را به صورت عملیاتی نشان دهند و امیدوارم گام‌های عملی در این راستا از سوی وکلای مردم در مجلس برداشته شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول