اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

اجرای عملیات مبارزه با آفت ملخ صحرایی در ۳۰ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی کشور

رئیس سازمان حفظ نباتات کشور از اجرای عملیات مبارزه با آفت ملخ صحرایی در سطح ۳۰ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی پنج استان جنوبی کشور خبر داد.

اجرای عملیات مبارزه با آفت ملخ صحرایی در ۳۰ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی کشور

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان حفظ نباتات، محمدرضا درگاهی در سفر به استان خوزستان و در بازدید از مناطق آلوده به آفت ملخ صحرایی در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر اظهار کرد: سطح کل مبارزه با آفت ملخ صحرایی در پنج استان هرمزگان، بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان و خوزستان تا به امروز بالغ بر ۳۰ هزار و ۷۰۰ هکتار بوده است.

وی با اشاره به جلسه ویدیوکنفرانس روز گذشته خود که در این خصوص با کشورهای همسایه و دبیر کمیسیون ملخ صحرایی در فائو برگزار شد، گفت بر اساس گزارش‌های فائو، شرایط منطقه امسال نسبت به سال گذشته در خصوص تهاجم این آفت ویژه است و مبارزه سنگین‌تری در پیش خواهیم داشت بنابراین لازم است کشورهای همسایه نیز در این خصوص دقت نظر و حساسیت بیشتری داشته باشند.

درگاهی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای مبارزه با این آفت افزود: تجربه خوب سال گذشته و هماهنگی‌های از پیش صورت گرفته و همچنین عملکرد و آمادگی خوب همکاران ما موجب خواهد شد تا انشاءالله بتوانیم این شرایط حساس را پشت‌سر بگذاریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول