اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اهداء 300 هزار ماسک خواهرخوانده به گرگان

شهردار گرگان گفت: شهردار« گوانگجو چین» پیرو خواهرخواندگی این شهر با گرگان، 300 هزار ماسک را برای شهرداری گرگان ارسال کرد.

اهداء 300 هزار ماسک خواهرخوانده به گرگان

عبدالرضا دادبود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: پیرو توسعه ارتباطات بین‌المللی و در راستای خواهرخواندگی گرگان و شهر «گوانگجو چین» به زودی محموله اهدایی این شهر به گرگان در راستای مقابله با ویروس کرونا وارد کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: این محموله شامل 300 هزار ماسک است که از طرف شهردار «گوانگجو» به شهرداری گرگان اهدا شده است.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: این محموله بارگیری شده و به زودی وارد ایران خواهد شد و این محموله ویژه شهر گرگان و شهرداری گرگان است که به زودی به ایران ارسال خواهد شد.

دادبود تاکید کرد: شهرداری گرگان از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا تا به امروز از تمام ظرفیت‌ها برای کمک به بخش بهداشت و درمان و مردم عزیز استفاده کرده است.

وی اضافه کرد: پنج مرحله ضدعفونی معابر عمومی شهر با همکاری دستگاه‌هایی همچون ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی، توزیع 3 هزار بسته بهداشتی در مناطق حاشیه‌نشین و کمتر توسعه‌یافته شهر، ضوعفونی تمامی ساختمان‌های شهرداری گرگان بخشی از این اقدامات است.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: در ابتدای ورودی ساختمان شهرداری مرکز با تدابیر انجام شده شرایط ضدعفونی دست‌های مراجعه‌کنندگان فراهم شده و به تمامی کارکنان مایع ضدعفونی دست برای پیشگیری از توسعه بیشتر این ویروس داده شده است.

دادبود بیان کرد: به منظور مراجعه کمتر شهروندان به شهرداری گرگان، برای صدور پروانه ساختمانی تنها یک بار مراجعه به شهرداری و انجام بخشی از امور اداری این امر کافی است و شرایط انجام ادامه امور اداری مرتبط تا پایان خردادماه سال آینده فراهم شده است.

وی تاکید کرد: امیدوارم با رعایت اصول بهداشتی و توجه به اصل ماندن در خانه، همه کمک کنیم تا هرچه سریعتر زنجیره این بیماری شکسته شود.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول