اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کلاس آنلاین، ابتکار مدیر گنبدی برای دانش‌آموزان

مدیر مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی گنبدکاووس در ابتکاری جالب با ایجاد بستری برای تدریس آنلاین به صورت مجازی کلاس‌های درس را برای دانش‌آموزان برپا کرده است.

کلاس آنلاین، ابتکار مدیر گنبدی برای دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، بدون تردید این روزها مهم‌ترین محور اخبار و توجهات آحاد جامعه در کشور عزیزمان موضوع بیماری کرونا و تلاش برای پیشگیری و کنترل شیوع آن در سطح کشور است. یکی از مهم‌ترین موضوعات در این عرصه مساله آموزش و علم‌اندوزی در این شرایط است.

تعطیلی مدارس به عنوان یکی از تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و گامی بزرگ برای جلوگیری از شیوع این بیماری از سویی توانست به اندازه خود موثر واقع شود اما از سویی دیگر خانواده‌ها و دانش‌آموزان را با نگرانی بسیاری درباره تحصیل به ویژه برای پایه‌های پایانی دوره متوسطه دوم و پیش از کنکور رو به رو کرد.

به همین منظور در ایام تعطیلات مدیر دبیرستان پسرانه دوره دوم تیزهوشان شهیدبهشتی گنبدکاووس با روشی مبتکرانه، برای دانش‌آموزان مدرسه خود کلاس درس آنلاین در بستر فضای مجازی ایجاد کرد. «امین قربان صادقی» مدیر دبیرستان پسرانه دوره دوم شهیدبهشتی گنبدکاووس با توجه به لزوم تداوم آموزش جهت جلوگیری از عقب ماندگی دانش آموزان با همراهی دبیران این آموزشگاه در یک سیستم آموزش آنلاین تدریس استودیویی و تدریس آنلاین را به کمک امکانات درون خود آموزشگاه و استفاده از بستری که در برخی از سایت‌ها وجود داشت، برگزار کرد.

در این سیستم دانش آموزان پایه‌های دهم و یازدهم رشته‌های علوم تجربی و ریاضی فیزیک این آموزشگاه به مدت سه روز در هفته به صورت زنده تدریس معلم خود را مشاهده می‌کنند و امکان پرسش و پاسخ نیز وجود دارد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول