اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اجازه برپایی هیچ چادری در «بندرعباس» داده نمی‌شود

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: هیچ خدماتی در نوروز ۹۹ به مسافران در بندرعباس داده نخواهد شد.

اجازه برپایی هیچ چادری در «بندرعباس» داده نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شهرداری بندرعباس، حسین خوشبخت ظهر امروز اظهار کرد: نیروهای این مجموعه در تمام نقاط شهر بندرعباس از جمله بوستان‌ها و سواحل مستقر هستند و اگر چادری از مسافران را مشاهده کنند آن را جمع آوری و محل را ضدعفونی می‌کنند

وی افزود: این تصمیم به منظور حفظ سلامت شهروندان هرمزگانی و همچنین جلوگیری از انتشار ویروس کرونا گرفته شده است و تا مهار کامل این بیماری این اقدام با جدیت دنبال می شود.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس عنوان کرد: هرمزگانی‌ها از دیرباز تاکنون مردم مهمان‌نوازی در کشور شناخته شده‌اند و ان شاالله بعد از مهار این بیماری و ریشه کنی آن از مهمانان گرامی همچون گذشته پذیرایی خواهیم کرد اما در این شرایط انتظار داریم به درخواست هرمزگانی‌ها که سفر نکردن به این استان است، توجه کنند.

خوشبخت عنوان کرد: اهمیت دادن به سلامت شهروندان باعث شده تا پیش از این بازارهای دست فروشی و اغذیه فروشی‌های سیار در شهر نیز جمع آوری و تعطیل شوند.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تخلف‌های شهری و برپایی چادر مسافران در هر نقطه از شهر موضوع را فوری به سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول