اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

زیبایی‌های مشارکت برای مقابله با کرونا در سوادکوه/ ضد‌عفونی در شهر پله‌ها

زیبایی‌های مشارکت برای مقابله با کرونا در سوادکوه در خطوط مقدم قابل توجه است.

زیبایی‌های مشارکت برای مقابله با کرونا در سوادکوه/ ضد‌عفونی در شهر پله‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، ویروس «کرونا» با خطرات و همه‌گیری که با خود دارد و نگرانی از خود را در جهان منتشر کرد شاهد همکاری و همراهی قابل‌توجهی در کشور برای مقابله با آن هستیم که نمونه‌های زیبایی از آن را در شهرستان سوادکوه شاهدیم.

مدیریت و کارکنان بیمارستان شهدای زیراب در خط مقدم مقابله درمانی با ویروس کرونا در سوادکوه قرار دارند و مشاوره، درمان و پیگیری وضعیت مبتلا‌شدگان به این ویروس را انجام می‌دهند.

فرماندار سوادکوه و اعضای ستاد مقابله با کرونای شهرستان هم در صف مدیریتی مقابله با کرونا قرار دارند و گزارش‌ها و اظهارنظر‌های آنان بیانگر اطلاعات به‌ساعت و همه‌جانبه آنان است و البته اشکالات مربوط به انسداد محور و پایگاه تب‌سنجی باید توسط مدیران استانی و ملی پاسخ داده شود.

تولید 10 هزار ماسک استاندارد و با تأیید شبکه بهداشت هم از اخبار خوبی بود که مردم سوادکوه را خوشحال کرد که با همکاری ستادی در شهرستان در حال تولید است که می‌توان از آن به عنوان خط مقدم تولید ملزومات بهداشتی نام برد.

آغاز ویزیت و توزیع و تحویل دارو به افراد مشکوک به ویروس کرونا توسط رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی  شهر پل‌سفید در درب منازل شهروندان پل‌سفیدی هم از اقدامات مشارکتی در مقابله با ویروس کرونا است.

تولید تعداد 120 ماسک روزانه توسط بانوی خیاط سوادکوه با بیان دلایل ایشان هم دارای اهمیت انسانی و قابل تقدیری است.

 

جبران کمک نظام و خیرین به وی در زمانی که توان مالی و تخصصی برای کمک به مردم را دارد اوج تعهد اجتماعی وی را نشان می‌دهد.

*ضد‌عفونی در شهر پله‌ها

 

 

در راستای جلو گیری از شیوع ویروس کرونا با کمک عوامل شهرداری‌های پل‌سفید، زیراب، الاشت و شیر‌گاه را شاهدیم که آرامش روانی مناسبی را برای مردم ایجاد کرده است و از آنجائیکه شهر پل‌سفید دارای حدود 10 هزار پله است و امکان حضور خودرو‌ها برای فعالیت‌های بهداشتی در آن وجود ندارد، رییس و کارکنان اداره محیط زیست شهرستان سوادکوه اقدام به ضد عفونی‌کردن ساختمان‌هایی کردند که به به دلیل وجود پله‌ها امکان حضور خودرو‌های ضدعفونی‌کننده وجود نداشت.

 

انتهای پیام/86015/ع/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول