اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بازار اسلام آبادغرب برای جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شد

به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، بازار شهرستان اسلام آباد غرب با هماهنگی اصناف تعطیل شد.

بازار اسلام آبادغرب  برای جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه؛ فرماندار اسلام آبادغرب در هشتمین جلسه ستاد مبارزه با کرونا در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته در سطح این شهرستان، اظهار داشت: با کمک سه ظرفیت ارتش، سپاه و شهرداری همه فضاهای عمومی و معابر شهر ضدعفونی و گندزدایی شده و با هماهنگی با نیروی انتظامی استان در روزهای آینده از ظرفیت یگان ویژه هم استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با هماهنگی دادستانی محترم تا امروز ۱۷۷ مورد کشتار غیر مجاز دام و طیور و ۱۱۴ مورد مرغ فروشی زنده که بصورت غیر بهداشتی کشتار می‌کردند پلمپ شدند؛ همچنین ۱۴ مورد نانوایی نیز پلمپ انجام شده که بازرسی روزانه و مستمر در دستور کار شبکه بهداشت و ادارات مرتبط قرار دارد و در زمینه سلامتی مردم مسامحه‌ای صورت نمی گیرد و مردم هم خواستار برخورد قاطع با افراد متخلف هستند.

دادستان شهرستان هم در این جلسه از برخورد قاطع با خودروهای غیر بومی خبر داد و عنوان داشت: از تمامی مدیران عضو ستاد تقاضا دارم نسبت به اجرای مصوبات ستاد نهایت همکاری را داشته باشند چرا که سلامت مردم در اولویت همه ما باید باشد.

گفتنی است در این جلسه صنف‌های مختلف هم با دعوت اتاق اصناف در جلسه حضور داشتند که مقرر گردید بخاطر سلامت همشهریان بازار را تعطیل نمایند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول