اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رمز غلبه بر «کرونا» اتحاد و همدلی است

مدیر حوزه علمیه هرمزگان گفت: رمز غلبه بر کرونا، اتحاد و همدلی میان مردم و مسئولین است.

رمز غلبه بر «کرونا» اتحاد و همدلی است

حجت‌الاسلام نادر حقیقی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: با توجه به شیوع روز افزون بیماری کرونا و نقش جهاد گونه مجموعه سلامت کشور  لازم است تقدیر و تشکر ویژه‌ای از تمامی مسئولینی داشته باشیم که در کشور عزیزمان شبانه روز وقف خدمت به مردم هستند.

وی افزود: در استان هرمزگان نیز ریاست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و مجموعه همکاران خدومشان و همچنین تمامی پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان‌های استان هرمزگان در تلاشی شبانه‌روزی برای مهار آلام مردم ناشی از شیوع ویروس کرونا در تلاش هستند که قدردان عزم بلند آنان در این راه هستیم.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان با بیان این که بالاترین تقدیر و تشکری که مردم عزیز ما می‌توانند از زحمت‌کشان عرصه بهداشت و درمان داشته باشند، عمل کردن به تمامی رهنمودهای آنها و بخصوص کاهش جدی ترددها در سطح شهر و اماکن شلوغ و پرهیز از برگزاری هر نوع تجمعاتی است، خاطرنشان کرد: دست‌اندرکاران دولتی از استاندار هرمزگان و دیگر دستگاه‌ها نیز که در این روزها در خط مقدم تلاش برای صیانت از زندگی مردم هستند نیز سپاسگزاریم و امیدواریم در سایه اتحاد و همدلی بتوانیم بر این ویروس منحوس غلبه کنیم.

حجت‌الاسلام حقیقی بیان کرد: همانطور که دولت طرح‌های خوبی برای جبران ضررهای اقتصادی ناشی از کرونا دنبال می‌کند لازم است مردم ما که همیشه جوانمردی خود را در صحنه های مختلف نشان داده اند نیز به کمک همدیگر بیایند و تا می‌توانند در زمینه‌های اقتصادی و معیشتی به همدیگر کمک کنند؛ همچنان که امام علی(ع) می‌فرماید رحم کن تا به تو رحم شود.

وی گفت: مردم باید در این برهه از زمان به همدیگر رحم کنند تا مورد رحمت خدا قرار گیرند و لازم است خیرین محترمی که در جامعه وجود دارند کمک‌های خیریه خود را به سمت سلامت که نیاز روز جامعه ما هست سوق بدهند و مردم عزیزی هم که ارتباط با مجموعه خیرین دارند آنها را در این راه کمک و حمایت کنند.

مدیر حوزه‌ علمیه هرمزگان اضافه کرد: لازم است در کنار رعایت مسائل بهداشتی که از تاکیدات ویژه دین مبین اسلام است، مردم عزیز بحث معنویت و امور معنوی را نیز جدی بگیرند چرا که یاد خدا شفای هر دردی است.

انتهای پیام/ ۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول