اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شهدای خدمت اجری به اندازه شهدای دفاع مقدس دارند

نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: شهدای خدمت که جان خود را در راه سلامتی مردم در این روزها نهادند، اجری به اندازه شهدای دفاع مقدس دارند.

شهدای خدمت اجری به اندازه شهدای دفاع مقدس دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین هاشمی تختی عصر امروز در جلسه‌ای با موضوع مشارکت در ساخت گلزار ملکوتی شهدای شهر تخت اظهار کرد: آماده‌سازی شایسته این پروژه اهمیت و ارزش ویژه‌ای دارد و کوچک‌ترین قدمی است که می‌توانیم برای حفظ یاد شهدا در جامعه انجام دهیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری ۲۲ اسفندماه به روز شهدا و سالروز صدور فرمان امام راحل مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، این روز را روز مردان و زنان نیک سِرشتی دانست که دلیرانه برای حفظ وجب به وجب این خاک و امنیت این سرزمین پهناور عاشقانه فداکاری و از خودگذشتگی کردند تا اقتدار، آرامش و آسایش این روزها را به ارمغان بیاورند.

نماینده مردم بندرعباس با بیان این که همه ما تا ابد مدیون شهدا هستیم، عنوان کرد: شهدا مقتدرانه جنگیدند و هیچ گاه در برابر مستکبرین جهان ذلت را نپذیرفتند و در برابر سلطه‌گران سر خم نکردند فلذا لازم است تمام دولت‌ها جهت تکریم این اُسوه‌های ایمان، نقش واقعی خود را ایفا کرده و ارزش‌ها را به مثابه ظرفیت‌های عظیم اجتماعی کشور صیانت کنند.

هاشمی تختی تصریح کرد: حقیقت شهید و شهادت که همان جهاد فی سبیل الله است برای یک هدف والا و ارزشمند در راه خدا و برای رضای خدا بوده است و اشخاصی که توفیق شهادت پیدا می‌کنند، مخلص‌ترین و شریف‌ترین انسان‌ها در روی زمین هستند.

وی بیان داشت: شهید همواره زنده است و حیات و ممات او برای جامعه مایه برکت و سربلندی است و ما نمونه‌های فراوانی را از حیات پربرکت و شهادت اعجازگونه شهدا به یاد داریم و یکی از نمونه‌های آن را می‌توان شهادت سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی دانست که عمر با برکتش منشا خیرات فراوان برای کشور بود و آسمانی‌شدنش نیز چنان تاثیر عمیقی بر جامعه و جهان نهاد که معادلات جهانی را به نفع اسلام و ایران تغییر داد.

وی در پایان با یادکردی از شهدای بزرگوار سلامت که این روزها در خط مقدم جهاد اکبر "جنگ با کرونا ویروس" به مقام والای شهادت رسیدند، گفت: این عزیزان با گذشتن از جان و خانواده خویش سلامت را به جامعه و به هم وطنانشان هدیه کردند و ما به وجود چنین اسطوره‌هایی افتخار می‌کنیم و برخود می‌بالیم و آرمان‌های آنان را همواره هدایتگر راه خویش می‌دانیم.

انتهای پیام/۳۲۶۴/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول