اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تولید و توزیع ماسک N95 توسط هیأت دانشجویی ابناء الزهرا(ع) برای بیمارستان‌ها

هیأت‌ دانشجویی ابناء الزهرا(س) این روزها با شیوع کرونا، تجمعات مذهبی خود را محدود به تولید و توزیع ماسک N95 برای کادر درمانی کرونا در مشهد کرده است.

تولید و توزیع ماسک N95 توسط هیأت دانشجویی ابناء الزهرا(ع) برای بیمارستان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هیأت‌های دانشجویی از جمله تشکل‌هایی هستند که این روزها در شرایطی که زنگ هشدار مبتلایان به ویروس کرونا و کمبود امکانات بهداشتی از قبیل ماسک مردم را نگران و وحشت‌زده کرده‌است، فعالیت‌های خود را برای تهیه و توزیع امکانات بهداشتی برای مقابله با کووید19 بسیج کرده‌اند.

هیأت دانشجویی ابناء الزهرا دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) نیز چند روزی است که در ساختمان طوس واقع در میدان شهدا فعالیت‌های جهادی خود را برای تولید ماسک N95 آغازه کرده‌اند.

مسؤول هیأت دانشجویی ابناء الزهرا دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، یکی از اهداف این هیأت را خدمت‌رسانی اجتماعی به مردم عنوان کرد.

سیدپارسا حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جدی گرفتن توصیه‌های وزرات بهداشت، تجمعات هیأت را لغو کرده و تصمیم گرفتیم سهم کوچکی در خدمت به مردم داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه فعالیتمان از روز گذشته آغاز و تا یکشنبه ادامه دارد، افزود: تعداد دانشجویان تقریبا ۲۰الی ۲۵ نفر است و از ساعت 9 صبح تا 5 عصر با رعایت نکات بهداشتی برای بسته‌بندی و سرهم کردن ماسک‌های N95 تلاش می‌کنند.

مسؤول هیأت دانشجویی ابنا الزهرا دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، با بیان اینکه ساختمان طوس واقع در میدان شهدا خط سوم تولید خراسان رضوی است، تصریح کرد: به ماسک‌های آماده فیلتر و کش را اضافه کرده و در نهایت بسته‌بندی می‌کنیم.

حسینی یادآور شد: ماسک‌های N95 در مراکز درمانی مانند، بیمارستان امام رضا(ع)، بیمارستان شریعتی و داروخانه‌هایی‌ که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، توزیع می‌شود.

انتهای‌پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول