اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تعیین و تکلیف پرداخت شهریه مهدهای کودک در تعطیلات کرونایی

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه تعیین تکلیف پرداخت شهریه مهدکودک‌ها از مطالبات خوانده‌ها بوده است، گفت: خانواده‌ها ملزم به پرداخت شهریه پایه اسفند ماه می‌باشند.

تعیین و تکلیف پرداخت شهریه مهدهای کودک در تعطیلات کرونایی

اسدالله حیدری، مدیرکل  بهزیستی استان البرز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و تعطیلی سراسری مهدکودک‌ها و مراکز آموزشی از سوی دولت با تماس‌های مکرر والدین و مدیران مهدهای کودک در زمینه نحوه پرداخت شهریه اسفندماه مهدهای کودک زیر مجموعه بهزیستی مواجه شدیم و تصمیم‌گیری لازم صورت گرفت.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان البرز افزود: به استناد بخشنامه ابلاغی دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور اعلام می‌گردد که باتوجه به اینکه ابلاغ قانونی تعطیلی مهدهای کودک در استان البرز از 4/12/98 بوده است لذا خانواده‌ها ملزم به پرداخت شهریه پایه اسفند ماه (بدون هزینه های مربوط به صبحانه ، ناهار ، میان وعده، فوق برنامه و ساعت اضافه ) می‌باشند.

وی ادامه داد: همچنین باتوجه به تداوم تعطیلیِ مهدهای کودک از سوی دولت، والدین طبق بند 2 ماده 8 قرارداد دریافت خدمات رشد و تکامل همه جانبه در مهدهای کودک ملزم به ارائه درخواست کتبی مبنی‌بر عدم استفاده از خدمات مهدکودک در ماه‌های آتی  به مدیریت مهدکودک و همچنین پرداخت شهریه ماههای قبلی هستند .

حیدری تأکید کرد: انتظار می‌رود در این شرایط حساس و بحرانی مدیران محترم مهدهای کودک و  خانواده‌های محترم با در نظر گرفتن اصول اخلاقی و وجدانی با یکدیگر تعامل داشته باشند .

وی یادآور شد: 270 مهدکودک زیرمجموعه بهزیستی استان البرز فعالیت می‌کند که در این میان 13 هزار و 108 کودک توسط این مراکز آموزش می‌بینند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه این بخشنامه به صورت مجازی به مراکز مهدکودک استان البرز ارسال شده است، ادامه داد: آموزش به کودکان از طریق فضای مجازی با استفاده از شیوه‌های کاردستی، نقاشی، کاربرگ‌های آموزشی، ارائه پیام‌های بهداشتی نحوه صحیح شستن دست‌ها در قالب شعرهای کودکانه و ... در حال انجام است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول