اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

استقبال آمریکایی ها از طب سنتی چین برای مقابله با کرونا

همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا بسیاری از مردم این کشور برای مقابله با این ویروس به سراغ خدمات و محصولات طب سنتی چین رفته اند.

استقبال آمریکایی ها از طب سنتی چین برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سی جی تی ان، کلایتون شیو متخصص طب سوزنی و گیاهی چین در نیویورک از افزایش تقاضا برای استفاده از خدمات خود در این شهر بعد از شیوع ویروس کرونا خبر داده است.

وی تصریح کرده که در ده روز اخیر و به خصوص بعد از اعلام ابتلای اولین فرد ساکن نیویورک به ویروس کرونا بسیاری از اهالی این شهر برای دریافت خدمات و داروهای طب سنتی چینی به وی مراجعه کرده اند.

فروشگاه های داروهای طب سنتی چین در آمریکا نیز با استقبال مردم مواجه شده اند. فروشگاه کاموو مریدین در محله چینی های شهر نیویورک یکی از این فروشگاه هاست که شاهد حضور روزانه هزاران نفر برای خرید محصولات خود است.

دولت چین هم در تحقیقات خود برای مقابله با کرونا به داروهای گیاهی طب سنتی توجه کرده و در حال تحقیقات در مورد کارکردهای احتمالی آنها برای درمان کروناست.

سازمان بهداشت جهانی در سال 2019 روش های درمانی طب سنتی و سوزنی چین را به رسمیت شناخت. این روش های درمانی که از 2500 سال قبل در چین متداول هستند، برای تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان بیماری هایی مانند آنفولانزا کاربرد دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول