اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

همه برای شکست کرونا بسیج شده‌اند/روحانیون هم به جنگ با کرونا آمدند

کرونا ویروس حدود ۲۰ روزی است که وارد کشور شده و همه برای شکست این ویروس بسیج شده‌اند.

همه برای شکست کرونا بسیج شده‌اند/روحانیون هم به جنگ با کرونا آمدند

 خبرگزاری فارس یاسوج؛ نسیم راوند- کرونا میهمان ناخوانده‌ای که حدود ۲۰ روزی است وارد کشور شده و به همه جای ایران سر زده است و به سرعت هم در حال انتشار است.

با انتشار این ویروس و ابتلای تعدادی از هموطنانمان، همه تلاش‌ها برای شکست این ویروس منحوس است و اگر چه گاهی خبرهایی از احتکار آنچه این روزها جامعه پزشکی و مردم به آن نیاز دارند مانند ماسک، دستکش و وسائل و محوله‌های ضدعفونی کننده دل هر انسانی را به درد می‌آورد اما تا دلمان بخواهد خبرها و تصاویر خوب و امیدوار کننده هم مخابره می‌شود.

تصاویری بی‌نظیر از کادر پزشکی و پرستاری که از خانه و خانواده‌ خود گذشته‌اند و در دل کرونا به بیماران خدمت می‌کنند تا سپاه عزیز و جان‌برکفی که مثل همیشه همراه مردم و در کنار مردم برای شکست ویروس کرونا تلاش می‌کند تا آنهایی که آتش به اختیار ماسک درست می‌کنند و چندین و چند تصاویر دیگر.

باید گفت برای شکست این ویروس منحوس همه پای کار هستند حتی طلاب و روحانیون که سنگر خدمتشان بیمارستان و کوچه و محلات و روستاها است و در حال ضدعفونی و گندزدایی در این مکان‌ها و معابر هستند.

ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی و دارای تجمعات زیاد خصوصا نانوایی‌ها و عابر بانک‌های سطح شهر توسط طلاب و روحانیون بسیجی سپاه فتح استان صورت می‌گیرد.

 

حجت‌الاسلام کمال فتاح‌زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون شهید میثمی کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار فارس گفت:داد: در پی دستور سردار خرم دل  فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد  مبنی بر بسیج همه افراد و  امکانات سپاه  در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه همه تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است.

وی عنوان کرد: طلاب و روحانیون بسیجی استان با حضور فیزیکی خود در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، ارائه مباحث آموزشی و روانشناسی و مشاوره به بیماران و مردم در سطح شهرهای استان به صورت حضوری، توزیع بروشورهای تبلیغاتی و بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی و آموزشی جامعه سفید‌پوش و زحمت‌کش پزشکی و پرستاری و درمانی را یاری می‌دهند.

 

وی ادامه داد: این کارها تا زمان شکست کرونا و ریشه‌کن شدن این ویروس ادامه خواهد داشت.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: بسیج طلاب و روحانیون سپاه فتح استان آمادگی دارد تا  در کنار پرستاران و پزشکان به عنوان رزمندگان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، همه تلاش خود را  تا شکست این بیماری بکار بسته و در کنار  جامعه پزشکی و پرستاری مردم تا آخرین لحظه خواهد ایستاد.

در آینده نزدیک که کرونا را از کشورمان بیرون کردیم وقتی به عقب برگردیم تصاویر ماندگار از رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های همه قشرهای این جامعه در قاب ایثار و همدلی نقش بسته تا به داشتن چنین جامعه و مردمانی بیش از پیش بر خود ببالیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول