اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ساخت دستگاه تولید ماسک توسط دانشجوی بسیجی تبریزی

برای نخستین بار در کشور یک تشکل دانشجویی به ساخت دستگاه تولید ماسک اقدام کرد و هادی پوراکبر دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز این دستگاه را تولید کرده است.

ساخت دستگاه تولید ماسک توسط دانشجوی بسیجی تبریزی

 محمد میلادی مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز عموم شهروندان به وسایل بهداشتی از جمله ماسک یکی از مخترعان بسیجی دانشگاه به ساخت دستگاه تولید ماسک اقدام کرده است.

وی افزود: هادی پوراکبر دانشجو کارشناس ارشد رشته مهندسی مکانیک است و در مدت خیلی کم توانست این دستگاه تولید ماسک را بسازد.

میلادی با اشاره به ظرفیت تولید این دستگاه گفت، این دستگاه روزانه ۱۰ هزار عدد ماسک تولید کرده و در اختیار عموم شهروندان قرار داده می‌شود.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با بیان اینکه توزیع ماسک‌ها از طریق سپاه عاشورا و بسیج محلات صورت می‌گیرد، تصریح کرد: برای اولین بار است که یک تشکل دانشجویی با توجه به نیاز جامعه  نسبت به طراحی و تولید ماسک اقدام کرده است و با توجه به اینکه سیستم توزیع باید درست مدیریت شود، بنابراین ماسک‌های تولیدی در اختیار سپاه عاشورا قرار داده شده و از طریق بسیج محلات و پایگاه‌های مقاومت در سطح شهر توزیع می‌گردد.

وی اعلام کرد: روزانه ۱۰ هزار ماسک تولید شده و  از دو یا سه روز آینده در سطح شهر توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۶۰۰۲۰/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول