اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

راه‌اندازی خط تولید ماسک با ظرفیت روزانه 25 هزار ماسک پارچه‌ای

به‌منظور تأمین نیاز مردم به اقلام بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، خط تولید ماسک با ظرفیت روزانه 25 هزار ماسک پارچه‌ای در اردکان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی خط تولید ماسک با ظرفیت روزانه 25 هزار ماسک پارچه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، در پی انتشار ویروس کرونا در کشور و به‌منظور تأمین اقلام بهداشتی موردنیاز مردم به‌ویژه ماسک، خط تولید ماسک پارچه‌ای در واحد تولیدی آداک دوخت اردکان راه‌اندازی شد.

امام‌جمعه اردکان در بازدید از این واحد تولیدی ضمن تشکر و قدردانی از تلاشگران این مجموعه و همه مدافعان سلامت جامعه، گفت: در این روزهای سخت که مردم ما با مشکل این بیماری روبرو هستند همه ما در حال آزمون هستیم.

وی افزود: بعضی‌ها در این روزها بهترین خدمت عمر خود را انجام می‌دهند و درراه خدمت به خلق خدا که جهاد فی سبیل الله است تلاش می‌کنند و پرونده اعمال خود را پربار می‌کنند و وقتی انسان خدمتی برای مردم انجام دهد آرامش درونی به دست می‌آورد که این آرامش به انسان کمک می‌کند.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر در پایان اظهار داشت: البته در این روزها افرادی هم هستند که به فکر دنیای خود و طمع مال دنیا هستند و نه‌تنها خدمتی انجام نمی‌دهند بلکه پرونده اعمال خود را نیز سیاه می‌کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردکان نیز در سخنانی ضمن خسته نباشید و خدا قوت به کارکنان شرکت آداک دوخت، گفت: امروز همه کشورها به‌نوعی با این بیماری درگیر شده‌اند که می‌توان گفت عامل آن نیز خود ما هستیم.

وی بابیان اینکه وقتی دین اسلام بر رعایت اصول بهداشتی و نظافت تأکید دارد، افزود: انجام آداب و اعمال مذهبی همراه با رعایت مسائل بهداشتی و نظافت است و عامل عمده بیماری‌ها عدم رعایت این اصول است.

محمدرضا اعلایی گفت: بیشترین افرادی که به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند دارای بیماری زمینه‌ای و آسیب‌پذیری بیشتری هستند و افرادی که سالم هستند هرچند کمتر مبتلا می‌شوند اما باید با رعایت بهداشت جلو انتقال این بیماری را بگیرند.

وی در پایان بابیان اینکه در شرایطی که با کمبود اقلام بهداشتی مواجه هستیم، گفت: راه‌اندازی خط تولید ماسک پارچه‌ای در این واحد تولیدی کمک شایانی به جلوگیری از انتشار بیماری می‌کند.

گفتنی است که شرکت آداک دوخت اردکان در حال حاضر قادر است روزانه و در یک شیفت کاری تعداد 20 تا 25 هزار عدد ماسک پارچه‌ای تولید کند.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول