اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کرونا به روایت آمار در گلستان/ 1396 بهبودیافته، 40 فوتی و 1064 بستری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان آخرین وضعیت کرونایی‌های استان را به روایت آمار اعلام کرد که بر این اساس یک‌هزار و 396 نفر بهبودیافته، 40 فوتی و یک‌هزار و 64 بیمار بستری ثبت شده است.

کرونا به روایت آمار در گلستان/ 1396 بهبودیافته، 40 فوتی و 1064 بستری

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا فاضل امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران پیرامون آخرین وضعیت کرونا در استان گلستان اظهار کرد: از ابتدای اسفند تا به امروز 21 اسفند تعداد 2 هزار و 422 بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان گلستان بستری شدند.

وی شمار بیماران بهبودیافته و ترخیص شده از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان گلستان را تاکنون یک‌هزار و 396 نفر اعلام و تصریح کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 64 بیمار بستری کرونایی در استان داریم، در مجموع 40 بیمار مبتلا به کرونا در گلستان فوت کردند.

* اعلام 213 نمونه مثبت و 311 نمونه منفی کرونایی در گلستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به آمار نمونه‌گیری افراد مشکوک به کرونا افزود: تست آزمایشگاهی کرونا در استان گلستان برای 524 نفر اعلام شده است که از این تعداد 213 نمونه مثبت و 311 نمونه منفی اعلام شده است.

فاضل با تاکید بر رعایت باید و نبایدهای بهداشتی از سوی مردم تاکید کرد و گفت: برای عبور و شکست ویروس کرونا باید نکات و توصیه‌های پزشکی رعایت شود.

وی پیش‌نیاز مقابله با کرونا را در آرامش و سلامت روان جامعه برشمرد و ابراز کرد: عده‌ای با انتشار اخبار کذب سعی در تشویش اذهان عمومی دارند که این ایجاد تشنج به دور از انسانیت است.

* شایعه از کرونا خطرناک‌تر است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با بیان اینکه شایعه از کرونا خطرناک‌تر است، گفت: اگر توصیه‌های بهداشتی و سلامت فردی توسط مردم به خوبی رعایت شود خیلی زود می‌توان این ویروس را مهار کرد.

فاضل از مردم خواست از حضور در تجمعات پرهیز کنند و افزود: برای ریشه‌کنی ویروس کرونا باید همدلی و همکاری لازم وجود داشته باشد که این مهم برای نجات جان مردم است.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول