اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تولید و توزیع بیش از ۱۰۰ هزار لیتر آب ژاول (ضد عفونی کننده) در ایلام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام، گفت: در راستای پیشگیر از ویروس کرونا بیش از ۱۰۰ هزار لیتر آب ژاول (ضد عفونی کننده) در ایلام، تولید و توزیع شد.

تولید و توزیع بیش از ۱۰۰ هزار لیتر آب ژاول (ضد عفونی کننده) در ایلام

نورالله تیموری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، با بیان اینکه روزانه ۷ هزار و ۲۰۰ لیتر آب ژاول در ایلام تولید می‌شود، گفت: طی ۱۵ روز بیش از ۱۰۰ هزار لیتر آب ژاول (ماده ضد عفونی کننده) در سطح استان ایلام تولید و توزیع شده است.

وی افزود: آب ژاول برای گندزدایی، سفید کردن و بو زدایی به کار می‌رود و برای ضدعفونی کردن مکان‌های مختلف در جهت پیشگیری از ویروس کرونا در تمامی شهرستان های استان استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایوان، یک دستگاه تولید آب ژاول خریداری و در این شهرستان نصب و راه اندازی شد.

وی ادامه داد: همچنین در راستای  سلامت مردم استان و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، به زودی در شهرستان‌های آبدانان، دره شهر و دهلران نیز دستگاه تولید آب ژاول خریداری و راه اندازی می‌شود.

تیموری یادآور شد: این شرکت آب در راستای جلوگیری از شیوع و انتشار ویروس کرونا در جامعه اقدامات مختلفی از جمله حذف اثر انگشت دستگاه حضور غیاب، کاهش ساعت کاری، فراهم کردن زیر ساخت خدمات الکترونیکی برای مراجعین و... را  در دستور کار قرار داده است. 

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول