اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کشف بیش از یک میلیون ماسک و دستکش در مازندران/ بازداشت اخلال‌گر اقتصادی

رئیس کل دادگستری مازندران از کشف و ضبط یک میلیون و 108 هزار ماسک و دستکش در استان مازندران خبر داد و گفت: 38 نفر به تعزیرات حکومتی مازندران معرفی و یک اخلال‌گر اقتصادی در بازداشت به سر می‌برد.

کشف بیش از یک میلیون ماسک و دستکش در مازندران/ بازداشت اخلال‌گر اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در ارتباط با آخرین اقدامات برای برای جلوگیری از احتکار لوازم بهداشتی در مازندران، اظهار کرد: ۳۹ پرونده قضائی در استان تشکیل شده و متهمان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی با اعلام اینکه با ورود دادستان‌ها، تلاش سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) و اطلاعات سپاه مازندران یک میلیون و ۱۰۸ هزار و ۶۸۲ ماسک و دستکش در استان کشف شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران اضافه کرد: از احتکار کنندگان لوازم بهداشتی ۵۷ هزار و ۷۱ لیتر الکل، ۳۰ هزار پد الکلی کشف و ضبط شده است و بیش از ۱۷ واحد اعم از داروخانه و مرکز لوازم بهداشتی و انبار پلمپ شده است.

وی خاطر نشان کرد: ۳۹ پرونده قضائی تشکیل شده، یکی از متهمان به جرم اخلال در نظام اقتصادی در قرار بازداشت به سر می‌برد و ۳۸ نفر دیگر به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

اکبری اضافه کرد: در راستای نظارت بر توزیع مواد شوینده و ماسک بین مردم، به دادستان‌های سراسر استان ابلاغ شده تا  بدون هیچ چشم پوشی، برابر با قانون با احتکار کنندگاه مواد شوینده و ماسک برخورد قاطع انجام شود.

 رئیس کل دادگستری مازندران از مسؤولان استانی درخواست کرد که نیازهای اساسی مراکز درمانی و مردم به مواد شوینده و حفاظتی را در دسترسی قرار دهند.

 وی  خاطر نشان کرد: سود جویانی که که در شرایط فعلی اقدام به احتکار مواد مورد نیاز جامعه کنند با اشدت مجازات تعیین شده در قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول