اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کشف 47 هزار لیتر الکل در یک کارگاه تولیدی غیرمجاز در فراهان

فرمانده انتظامی استان مرکزی از شناسایی یک کارگاه تولیدی غیرمجاز الکل در اطراف شهرستان فراهان خبر داد.

کشف 47 هزار لیتر الکل در یک کارگاه تولیدی غیرمجاز در فراهان

حسن مفخمی شهرستانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک از شناسایی یک کارگاه تولیدی غیرمجاز الکل در اطراف شهرستان فراهان خبر داد و گفت:‌ در بازرسی انجام شده از این کارگاه غیرمجاز، 47 هزار لیتر الکل کشف شد. 

وی تصریح کرد: با تداوم طرح های عملیاتی پلیس در برخورد با محتکران و مخلان نظام تولید و عرضه اقلام پزشکی مورد نیاز مردم، ماموران انتظامی شهرستان فراهان در انجام تحقیقاتی شبانه روزی از فعالیت افرادی در خصوص تولید و عرضه الکل در یک کارگاه غیرمجاز در حومه شهر فرمهین مطلع شدند.

 این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس و در مراقبت های نامحسوس انجام شده، این کارگاه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در بازرسی انجام شده از این کارگاه تولیدی مقدار 47 هزار لیتر الکل که بخشی از آن به صورت بسته بندی و آماده عرضه تهیه و مقادیری از آن نیز در یک خودروی تانکردار بارگیری شده بود، کشف شد.

 وی اضافه کرد: مراحل قانونی لازم برای دعوت از کارشناسان مربوطه برای بررسی الکل های کشف شده در حال انجام بوده و 2 فرد دستگیر شده در این عملیات نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول