اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اولویت مجلس آتی افزایش کارآمدی دولت باشد

منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم گفت: مجلس آتی باید کارآمدی دولت را بالاتر برده و نظارت بر دولت را برای برون‌رفت از مشکلات و معضلات و وضعیت معیشتی و اقتصادی فعلی بیشتر کند.

اولویت مجلس آتی افزایش کارآمدی دولت باشد

جبار کوچکی‌نژاد منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره اولویت‌های مجلس آتی اظهار داشت: مبارزه با مفاسد اقتصادی و افزایش نظارت‌ها در امورات اجرایی از مهمترین اولویت‌های مجلس یازدهم می‌تواند باشد.

وی افزود: سؤال، استیضاح و استفاده از ابزار نظارتی ماده 234 آیین‌نامه داخلی مجلس از موضوعاتی است که وکلای ملت باید حتماً در ماه‌های ابتدایی فعالیت مجلس آتی از آن استفاده کنند.

** شفافیت حداکثری سرلوحه مجلس یازدهم باشد

منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه باید به سمت شفافیت حداکثری و شیشه‌ای شدن امورات در کشور گام برداریم تصریح کرد: سرلوحه مجلس یازدهم باید شفافیت حقوق و دستمزد، شفافیت آرا، شفافیت اموال و دارایی نمایندگان و در مجموع شفافیت حداکثری قرار داشته باشد. 

کوچکی‌نژاد گفت: مجلس یازدهم باید کارآمدی دولت و قوه مجریه را بالاتر برده و نظارت بر او را برای برون‌رفت از مشکلات و معضلات و وضعیت معیشتی و اقتصادی فعلی بیشتر کند.

وی خاطرنشان کرد: مطالبات عمومی مردم، مبارزه با فساد و شفافیت بیشتر است لذا مجلس یازدهم و دولت دوازدهم و سیزدهم باید در این زمینه گام‌های عملیاتی بردارند و از شعار دادن پرهیز کنند.

** مجلس یازدهم باید کارآمدی دولت را افزایش دهد 

منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم افزود: مردم به دنبال اجرای دقیق قوانین تصویب شده در مجلس هستند و به نظرم خیلی نیاز به تصویب قوانین جدید نخواهیم داشت اما نظارت بر اجرای قوانین از اهمیت بالایی برخوردار است.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: وقتی مجلس بتواند کارآمدی دولت را افزایش دهد قطعاً تورم و گرانی کاهش پیدا کرده و معیشت مردم بهبود پیدا خواهد کرد ضمن اینکه باید بکوشیم بخش خصوصی را در اقتصاد کشورمان فعال‌تر کرده و بدانیم که با افزایش تولید و اشتغال خلق ثروت کرده و مشکلات کشور را رفع خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول