اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم| پیشنهاد شهردار گرگان برای بخشش اجاره املاک شهرداری گرگان به مستاجران شهردار گرگان از پیشنهاد بخشش اجاره بها املاک شهرداری گرگان به مستاجران برای دو ماه اسفند ماه جاری و فروردین سال آینده خبر داد.
۱۳۹۸-۱۲-۲۱ ۱۵:۱۰ http://fna.ir/dfkhhd
0
۰:۵۰

عبدالرضا دادبود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و به تناسب در شهر گرگان و لزوم در خانه ماندن شهروندان تصمیم ستاد استانی محدودیت فعالیت اصناف بوده است.

وی ادامه داد: در این شرایط به طور قطع مستاجران املاک شهرداری گرگان در راستای تامین مخارج جاری زندگی با مشکل روبرو خواهند بود و به طور طبیعی قادر به پرداخت اجازه بهاء نیستند.

شهردار گرگان تاکید کرد: در این راستا با تنظیم لایحه به شورای اسلامی شهر گرگان پیشنهاد دادیم اجاره بهاء اسفندماه و فروردین را به مستاجران بخشیده تا شاهد کمتر شدن مشکلات و تشویق مردم به ماندن در خانه برای شکستن زنجیره انتقال این ویروس باشیم.

 

 

دادبود بیان کرد: همچنین چهارمین مرحله ضدعفونی کردن معابر شهر گرگان توسط معاونت و سازمان‌های خدمات شهری، فضای سبز و آتش‌نشانی شهرداری گرگان شب گذشته با مشارکت سپاه، یگان ویژه انتظامی گلستان و ارتش انجام شد.

وی تاکید کرد: همچنین برای پیشگیری از شیوع این ویروس در نقاط حاشیه‌ای و کمتر برخوردار شهر گرگان سه هزار بسته بهداشتی شامل ژل ضدعفونی کننده دست، مواد ضدعفونی کننده سطوح و دستکش در محلات حاشیه‌ای شهر گرگان توزیع شد.

انتهای پیام/83004/ق

 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول