اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

معابر قزوین توسط دانشجویان ضدعفونی می‌شود

مسؤول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: معابر استان روزانه و با حضور گروه‌های جهادی دانشجویی گندزدایی و ضدعفونی می‌شود.

معابر قزوین توسط دانشجویان ضدعفونی می‌شود

سید محمدرضا بحرانی مسؤول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین با همکاری هیات مذهبی و بسیج محلات اقدام به گندزدایی و ضدعفونی معابر در سطح استان کرده‌اند و این حرکت همچنان ادامه دارد.

سید محمدرضا بحرانی مسؤول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به انجام اقدامات پیشگیرانه در مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین با همکاری هیات مذهبی و بسیج محلات اقدام به گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر پرتردد در سطح استان کرده‌اند و این حرکت همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ۲۰ گروه جهادی در این حرکت مشارکت دارند، گفت: مکان‌های عمومی، پارک‌ها، مساجد، روستاها و سایر نقاط پرتردد توسط گروه‌های جهادی هر شب گندزدایی و ضدعفونی می‌شود.

بحرانی با بیان اینکه در این فعالیت‌ها 2۰۰ نفر از اعضای گروه‌های جهادی مشارکت دارند، بیان کرد: تا به امروز 20 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده که مورد تایید وزارت بهداشت است، توسط 100 دستگاه سمپاش، جهت ضدعفونی و گندزدایی سطوح استفاده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان قزوین گروه‌های گوناگون جهادی، به ویژه دانشجویان در بخش‌های مختلف مانند ضدعفونی کردن معابر به یاری مردم شتافته‌اند و تلاش خویش را در مسیر کاهش شیوع و کنترل بیماری به کار گرفته‌اند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول