اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فارس من| مشکل تعاونی مسکن فرهنگیان ورامین تا خردادماه حل می‌شود

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ورامین گفت: مشکلات زمین‌های فاقد سند تعاونی مسکن فرهنگیان ورامین تا حد زیادی برطرف شده و تا خردادماه بطور کامل حل می‌شود.

فارس من| مشکل تعاونی مسکن فرهنگیان ورامین تا خردادماه حل می‌شود

امیر محمدی  رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ورامین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خصوص سوژه ثبت شده توسط مردم در سامانه فارس من (مشکل زمین‌های تعاونی فرهنگیان ورامین را حل کنید) اظهار داشت: تعاونی‌ها زیر نظر اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی فعالیت می‌کنند و اینکه اعضای آن را فرهنگیان تشکیل دهد ارتباط حقوقی و مسؤولانه بین تعاونی و اداره آموزش و پرورش ایجاد نمی‌کند.

وی عملکرد هیأت مدیره تعاونی مسکن فرهنگیان در سال‌های گذشته را در برخی اقدامات خوب و در برخی موارد ضعیف ارزیابی کرد و ادامه داد: به عنوان مثال زمین‌های پشت خط راه آهن ۲۰ سال است که بلاتکلیف مانده و به یک معضل اصلی برای ۱۵۰۰ عضو این تعاونی تبدیل شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ورامین تصریح کرد: به دلیل مراجعه و درخواست همکاران علی‌رغم میل باطنی‌ به این قضیه ورود کردم و با پیگیری‌های زیاد از فرمانداران وقت و فعلی بخش زیادی از کار انجام شده و کمیسیون ماده ۵ آن را گرفتند و فقط یک تأیید نقشه نوسازی می‌خواهد.
 
محمدی خاطرنشان کرد: طبق قولی که فرماندار به فرهنگیان داد قرار شد تا پایان امسال مشکل سند زمین‌های پشت خط راه‌آهن حل شود اما با توجه به شرایط بد فعلی و اپیدمی ویروس کرونا به تعویق افتاده و نهایتاً تا خردادماه حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعاونی متشکل از اعضاست، افزود: اگر اعضای تعاونی مسکن فرهنگیان به دنبال تغییر مثبت و حل مشکلات هستند، باید خودشان مطالبه‌گری کرده و با مراجعه به اداره کار درخواست جلسه فوق العاده برای تغییر هیأت مدیره را بدهند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول