اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رتبه چهاردهم آذربایجان شرقی از نظر تعداد مبتلایان و فوت‌شدگان ناشی از کرونا

استاندار آذربایجان شرق با بیان اینکه نابودی این بیماری در گرو همراهی و همکاری مردم است گفت:: آذربایجان شرقی از نظر تعداد مبتلایان و فوت‌شدگان ناشی از این بیماری در رتبه چهاردهم کشوری قرار دارد و انتظار داریم با همراهی مردم بتوانیم این پدیده را کنترل کنیم.

رتبه چهاردهم آذربایجان شرقی از نظر تعداد مبتلایان و فوت‌شدگان ناشی از کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز  محمدرضا پورمحمدی در جلسه کمیسیون هماهنگی، برنامه‌ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، بر برخورد جدی با فرصت‌طلبانی که در این شرایط بحرانی، دست به احتکار و گران‌فروشی می‌زنند، اظهار داشت: خوشبختانه دستگاه‌های نظارتی به دقت بازار را رصد کرده و با هنجارشکنان و افرادی که اقدام به سوءاستفاده از این شرایط کرده اند برخورد می کنند.

 وی خواستار تشدید نظارت بر روند تولید و توزیع مواد بهداشتی و خوراکی در استان برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده و اتفاق ناخوشایند شد.

استاندار آذربایجان شرقی، ریشه کن کردن کرونا را نیازمند همراهی اقشار مختلف مردم دانست و افزود: تمام مسئولان استان در کنار دانشگاه علوم پزشکی تبریز، پای کارند و امیدواریم همراهی مردم و رعایت توصیه های بهداشتی در کمترین زمان ممکن باعث ریشه‌کن شدن این بیماری شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های تمام مسئولان و کادرهای درمانی برای مبارزه با بیماری کرونا، گفت: مردم باید توصیه های بهداشتی را رعایت کرده و به جز در موارد ضروری، از هرگونه سفر درون شهری و برون شهری خودداری کنند.
 
 پورمحمدی با بیان اینکه نابودی این بیماری در گرو همراهی و همکاری مردم است، ادامه داد: آذربایجان شرقی از نظر تعداد مبتلایان و فوت‌شدگان ناشی از این بیماری در رتبه چهاردهم کشوری قرار دارد و انتظار داریم با همراهی مردم بتوانیم این پدیده را کنترل کنیم.

جلوگیری از واردات، تولید، عرضه و فروش مواد بهداشتی غیراستاندارد، بررسی مشکلات مربوط به تامین سوخت واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در منطقه آزاد ارس، ضرورت اصلاح برخی قوانین موازی در حوزه مبارزه با قاچاق و اهدای لباس، کیف و کفش به برخی خانواده های نیازمند استان با همکاری سازمان اموال تملیکی استان، مهم ترین موضوعات جلسه امروز کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بود.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول