اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ترخیص ۷۶ بیمار کرونایی در شاهرود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از ترخیص ۷۶ بیمار مبتلا به ویروس کرونا از بیمارستان پس از بهبودی خبر داد.

ترخیص ۷۶ بیمار کرونایی در شاهرود

رضا چمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: بر اساس آخرین اخبار کرونا ویروس در روز سه‌شنبه، بیستم اسفندماه، تاکنون نتیجه آزمایش 121 نمونه در جمعیت زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مثبت گزارش شده است که تعداد 76 از آنان با بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

وی افزود: همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، شاهد روند صعودی ابتلای به کرونا ویروس هستیم و از همگان انتظار داریم که توصیه‌های بهداشتی را حیاتی تلقی کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه مردم باید خود مراقبتی و ماندن در منزل را سرلوحه زندگی خویش قرار دهند، گفت: موضوع وجود دو نوع ویروس کرونا در ایران به هیچ وجه سندیت ندارد.

چمن بیان کرد: تا این لحظه هیچ سند و مدرک معتبری در خصوص وجود دو نوع ویروس کرونا یا ویروس جهش یافته و متفاوت با ویروس کرونای مشاهده‌شده در ووهان چین مشاهده و اثبات نشده است.‌

به گزارش فارس؛ بنا بر اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در یک روز گذشته، موارد جدیدی از ابتلای جدید به ویروس کرونا به‌طور رسمی در کشور شناسایی شده که آخرین خبرها از مشاهده تنها یک مورد جدید ابتلا به این ویروس در استان سمنان حکایت دارد.

بر همین اساس، آمار تجمیعی مبتلایان قطعی به کرونا به تفکیک استان‌های مختلف کشور نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان سمنان به ۲۲۱ نفر رسیده است.

نتهای پیام/74001/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول