اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تمامی امکانات مساجد قشم در اختیار حوزه بهداشت و درمان قرار گرفت

امام جمعه قشم گفت: بنابر نظر کارشناسان تمامی نمازهای جمعه و جماعت قشم تا اطلاع ثانوی تعطیل و امکانات مساجد در اختیار حوزه بهداشت و درمان قرار دارد.

تمامی امکانات مساجد قشم در اختیار حوزه بهداشت و درمان قرار گرفت

حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: آحاد جامعه باید تابع نظر کارشناسان باشند و این یک وظیفه دینی، ملی و مذهبی است.

وی با بیان اینکه عبور از شرایط کنونی نیازمند همکاری و همیاری مردم با مسوولان است، افزود: دشمن از هر فرصتی برای مبارزه با نظام اسلامی بهره می‌گیرد و در حال حاضر نیز تضعیف روحیه مردم را دنبال می‌کند.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: بنابر نظر کارشناسان، تمامی نمازهای جمعه و جماعت تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

حجت الاسلام والمسلمین تارم ادامه داد: در همین راستا تمامی امکانات مساجد و اماکن مذهبی  در اختیار حوزه بهداشت و درمان قرار دارد.

وی اضافه کرد: آگاهی مردم باید ارتقاء یابد و جدی بودن خطر را توأم با حفظ امید دریابند چرا که شکست کرونا و عبور از آن قطعی است اما نباید خطرات را نادیده گرفت.

امام جمعه شهرستان قشم خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه بویژه رسانه ملی با تولید محتوای کارشناسی شده در کنار آگاهی بخشی باید نشاط، شادابی و معنویت را در جامعه تقویت کنند.

انتهای پیام/88050/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول