اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

ظرفیت نصب شده نیروگاه‌ها از مرز 83 هزار مگاوات عبور کرد

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با بیان اینکه ظرفیت نصب شده نیروگاه های کشور به 83 هزار و 350 مگاوات رسید، گفت:ارتقای دانش و استفاده از فناوری‌های پیشرفته بومی در صنعت نیروگاهی اولویت وزارت نیرو است.

ظرفیت نصب شده نیروگاه‌ها از مرز 83 هزار مگاوات عبور کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، همایون حائری امروز در آیین افتتاح 25 طرح بزرگ بخش برق در پنج استان که در قالب بیستمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به ‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: بهره‌برداری 25 پروژه برق‌رسانی با مجموع سرمایه گذاری 7 هزار و 204 میلیارد تومان نشان داد که تلاش ما این بوده که دانش کار را ارتقا دهیم و از فناوری‌های پیشرفته بومی هم در پروژه‌ها استفاده کنیم.

حائری با تاکید بر اینکه تمام تلاش صنعت برق برای ارائه کار مطلوب در جهت کسب رضایت مردم است خاطر نشان کرد: در این پروژه ها که به فناوری‌های نسل جدید و توربین‌ها و ژنراتورها و سیستم‌های کنترل پیشرفته تجهیز هستند، تلاش شده تا سه منبع بزرگ انرژی بزرگ  در کنار خود داشتیم که در انجام پروژه‌ها حرف اول و آخر را می‌زد.

حائری خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های نیروگاهی جدید، ظرفیت نصب شده نیروگاه‌های کشور به 83 هزار و 350 مگاوات رسید.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول