اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

طرح مرزبانی زیستی در 21 نقطه از استان مرکزی اجرا می‌شود

فرمانده انتظامی استان مرکزی از اجرای طرح مرزبانی زیستی پلیس و سازمان‌های متولی بهداشت و سلامت در 21 نقطه از استان خبر داد.

طرح مرزبانی زیستی در 21 نقطه از استان مرکزی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در قرارگاه پدافند زیستی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با قدردانی از مجموعه تلاش‌های کارکنان انتظامی و کلیه کارشناسان بهداشت و سلامت در سطح استان بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های مدون و هماهنگی‌های انجام شده بین کلیه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در استان و هدف‌گذاری صحیح در استفاده از ظرفیت‌های مردمی، ‌عزمی جهادی در مقابله با شیوع ویروس کرونا در حال اجرا است.

وی با تأکید بر ضرورت هر چه بیشتر مراقبت‌های فردی و توجه شهروندان به توصیه‌ها و هشدارهای کارشناسان بهداشت در این خصوص اضافه کرد: مجموعه پلیس استان از زمان آغاز طرح مرزبانی زیستی در ورودهای شهرستان‌های استان،‌ آمادگی کامل خود را در این خصوص اعلام داشته و هم‌اکنون با مشارکت پلیس و متولیان حوزه سلامت و بهداشت طرح مرزبانی زیستی در 21 نقطه از استان در حال اجراست.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اجرای طرح‌های ضدعفونی یگان‌های انتظامی به‌منظور حفظ سلامت کارکنان و کلیه مراجعان به یگان‌های انتظامی افزود: در برنامه‌ریزی‌های سازمانی نیز ضمن ارائه آموزش‌های مدون و تخصصی به کارکنان و همچنین خانواده آنان، برنامه‌های خودمراقبتی و خودکنترلی با جدیت دنبال می‌شود و این مهارت‌آموزی‌های حوزه سلامت با جدیت در مجموعه پلیس استان ادامه خواهد یافت.

مفخمی شهرستانی بر تشدید و تداوم نظارت بر واحدهای صنفی و پایش های شبانه‌روز بر فضای مجازی اشاره داشت و گفت: با افرادی که به هر شکل بخواهد به شکل نامتعارف و برخلاف قانون، در حوزه سلامت و بهداشت شهروندان خلل ایجاد کرده و یا با انتشار اخبار دروغین باعث تشویش اذهان مردم شوند، قاطعانه برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول