اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

غربالگری منزل به منزل کرونا در بوشهر

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: بزودی و با همکار وسیع جامعه پزشکی و نیروهای جهادی در سطح شهرستان در خصوص شناسایی و غربالگری بصورت منزل به منزل و محله به محله شروع می‌کنیم.

غربالگری منزل به منزل کرونا در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ غلامرضا شهابی صبح امروز در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر، اظهار داشت: با همکاری وزارت بهداشت طرح‌هایی مهم برای کنترل کرونا را آغاز و از تمام ظرفیت‌های بسیج و سپاه در این مسیر استفاده خواهیم کرد تا مردم عزیز ایران در سلامت بمانند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر ادامه داد: ما همه ظرفیت‌های درمانی سپاه و بسیج را آماده کردیم که در حجمی که بتوانیم کمک‌هایی ارائه داده و در جغرافیای مورد نظر با هماهنگی کادرهای بهداشت و درمان استان بوشهرو تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی این جهاد مقدس را توسعه دهیم.

شهابی با بیان اینکه همه کسانی که باید در این زمینه انجام وظیفه کنند تلاش خود کرده‌اند، افزود: امروز وزارت بهداشت با همکاری دیگر دستگاه‌ها درباره مدیریت کرونا از روزهای قبل سازمان یافته‌تر وارد شده و انجام وظیفه می‌کنند. 
فرمانده سپاه شهرستان بوشهر تاکید کرد: در مدت شیوع بیماری بسیج در حد توان کمک‌هایی برای کنترل این بیماری داشته و در صورت ضرورت و نیاز به حضور نیرو نیز بسیج این آمادگی را دارد که تیم‌هایی را در اختیار مراکز مقابله با این بیماری قرار دهد. 

وی با تاکید بر اینکه توجه به خودمراقبتی و رعایت اصول آن باید در میان مردم فرهنگ‌سازی و تبلیغ شود، یادآور شد: بسیج آماده همکاری همه جانبه برای کنترل این بیماری است و گروههای جهادی تا کنون نقاطی زیادی از شهر و روستاها را ضدعفونی کرده‌اند و ما ظرفیت بالایی از نیروهای جهادی داریم که آماده همکاری هستیم . 

شهابی از غربالگری منزل به منزل بیماری کرونا خبر داد و تصریح کرد: بزودی و با همکار وسیع  جامعه پزشکی و نیروهای جهادی در سطح شهرستان در خصوص شناسایی و غربالگری بصورت منزل منزل و محله محله شروع می‌کنیم.

وی گفت: بسیج  برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی ومراکز بهداشتی درمانی در راستای مبارزه با ویروس کرونا خصوصا ضدعفونی منازل، ادارات، معابرعمومی، تولید ماسک زیر نظر مراکز بهداشتی و درمانی، کمک در جداسازی افراد بیمار و سالم وهمچنین اعلام بسیج همگانی برای اهدا خون که اخیرا اعلام نیازمندی بیشتری آماده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول