اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

انجام ۳۲۷ فقره بازرسی از واحدهای توزیع اقلام پزشکی در سمنان

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انجام ۳۲۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی عرضه‌کننده اقلام بهداشتی و پزشکی در استان خبر داد و گفت: هرگونه افزایش غیرمنطقی قیمت در این اقلام و ممانعت از عرضه ممنوع است.

انجام ۳۲۷ فقره بازرسی از واحدهای توزیع اقلام پزشکی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل صبح امروز در جلسه کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد استانی مبارزه با کرونا که با حضور روسای اتحادیه‌های صنفی شهر سمنان در این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، هیچ دلیل کارشناسی برای افزایش قیمت اقلام پزشکی و بهداشتی مردم به دلیل افزایش تقاضا وجود ندارد.

وی تصریح کرد: به واحدهای صنفی و خدماتی اخطار داده می‌شود تا از هرگونه افزایش غیرمنطقی قیمت در حوزه کالاهای بهداشتی و پزشکی و ممانعت از عرضه این کالاها خودداری کنند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: به‌منظور جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و مقابله با تخلفات احتمالی این تعداد بازرسی از ابتدای اسفندماه سال جاری تاکنون از واحدهای صنفی عرضه‌کننده اقلام بهداشتی، داروخانه‌ها و تجهیزات پزشکی استان و با حضور دستگاه‌های مختلف ازجمله تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، بهداشت و سازمان صمت صورت گرفته و 16 پرونده تخلف تنظیم شده است.

تشنه‌دل ادامه داد: این تخلفات اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت، احتکار و اخفا و امتناع از عرضه کالا به ارزش ریالی بالغ بر 212 میلیون و 784 ریال کشف و برای بررسی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

وی گفت: مردم شماره 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را به خاطر بسپارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه، عرضه، فروش و نگهداری کالای قاچاق، فروش اجباری کالا و خدمات، عدم درج قیمت و.... را به این سامانه ارتباطی اطلاع دهند.

انتهای پیام/74001/م/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول