اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تمدید اعتبار بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی تا پایان فروردین‌ماه ۹۹

به گفته سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان گیلان دفترچه بیمه‌شدگانی که اعتبارشان تا پایان بهمن‌ماه به پایان می‌رسید تا انتهای فروردین‌ماه ۹۹ دارای اعتبار شد.

تمدید اعتبار بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی تا پایان فروردین‌ماه ۹۹

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد موافق امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم برای افزایش اعتبار دفترچه بیمه خود به شعب این سازمان مراجعه نکنند، اظهار کرد: دفترچه تمام بیمه‌شدگانی که اعتبارشان تا پایان بهمن‌ماه بود تا انتهای فروردین ۹۹ دارای اعتبارشده و می‌توانند از آن استفاده کنند.

به گفته وی، بیمه‌شدگانی که دفاتر درمانی آن‌ها تا پایان فروردین ۱۳۹۹ زودتر از موعد مقرر «چهار و ۶ ماهه» به پایان می‌رسد لزومی نیست به سازمان تأمین اجتماعی مراجعه کنند. 

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی گیلان از عدم بازرسی کارگاه‌ها تا پایان فروردین‌ماه ۹۹ خبر داد و گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذشده بازرسی از کارگاه‌ها تا پایان فروردین‌ماه ۹۹ لغو و فقط در مواردی به‌مانند مفاصا حساب ماده (۳۷) قانون تأمین اجتماعی در خصوص کارگاه‌های فاقد سابقه، درخواست بیمه‌شده و یا کارفرما مبنی بر انجام بازرسی صورت می‌گیرد.

موافق با اشاره به وضعیت تمدید یا صدور کارت هوشمند برای رانندگان افزود: رانندگان برای تمدید یا صدور کارت سوخت و بیمه پردازی تا پایان فروردین‌ماه ۹۹ نیازی به استعلام از این سازمان ندارند.

وی با اذعان به اینکه کارت مهارت فنی مشمولان قانون بیمه‌های تأمین برای ادامه بیمه پردازی مشکلی ندارند، تصریح کرد: کارت مهارت فنی مشمولان در فواصل اسفندماه سال ۱۳۹۸ تا فروردین‌ماه سال ۱۳۹۹ منقضی شود، ادامه بیمه ‌پردازی تا پایان فروردین‌ماه سال ۱۳۹۹ بلامانع است.

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی گیلان با اعلام لغو جلسات هیئت بدوی و‌ کمیسیون‌های پزشکی سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد: تمام شعب سازمان تأمین اجتماعی در این چند آماده خدمت‌رسانی به مردم بوده ولی از مردم درخواست دارم تمام‌کارهای بیمه‌ای خود را از طریق سامانه و به‌صورت اینترنتی انجام دهند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول