اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۷۰ مورد اقدام پیشگیرانه بهداشتی برای مبارزه با کرونا در ملارد/ مردم از حضور در اماکن پرتردد بپرهیزند

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد با اشاره به ۷۰ مورد اقدام پیشگیرانه بهداشتی برای مبارزه با کرونا در این شهرستان گفت: کنترل این بیماری تنها در صورت مشارکت شهروندان و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی ممکن خواهد بود و از مردم می‌خواهم جداً از حضور در اماکن پرتردد به ویژه اماکن پرتردد و بازارها بپرهیزند.

۷۰ مورد اقدام پیشگیرانه بهداشتی برای مبارزه با کرونا در ملارد/ مردم از حضور در اماکن پرتردد بپرهیزند

سجاد برنجی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد با اشاره به وضعیت شهرستان در خصوص مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: از آغاز موضوع شیوع ویروس کرونا در کشور حدود ۷۰ مورد اقدام متنوع شامل اقدامات آموزشی، نظارتی، بهداشتی و غیره در قالب یک سلسله اقداماتی در سطح شهرستان ملارد صورت گرفته است.

وی افزود: این اقدامات هم‌چنان در دست انجام بوده و به صورت مستمر بر نحوه انجام وظایف و اقدامات دستگاه‌های اجرایی شهرستان نظارت می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد بیان داشت: علی‌رغم انجام تمام اقدامات مربوطه، اگر مردم شریف شهرستان ملارد مسائل مرتبط با بهداشت فردی و پرهیز از حضور در اماکن پرتردد به ویژه بازارها را رعایت نکنند امکان کنترل این بیماری وجود نخواهد داشت.

برنجی اضافه کرد: با عذرخواهی از تمام مردم عزیز شهرستان ملارد بابت تمامی کمبودها و کاستی‌ها در این موضوع و تشکر از زحمت‌کشان و جهادگران در مقابله با این بیماری به ویژه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان که به صورت شبانه روزی در حال تلاشند، از مردم خواهشمندم از حضور در معابر، محافل عمومی به ویژه بازارها حتی المقدور بکاهند.

سرپرست فرمانداری ملارد خاطرنشان کرد: اگر موارد مذکور از سوی شهروندان رعایت نشود، با هماهنگی‌ سلسله مراتب استانی و دستگاه‌های مسؤول تصمیمات و محدودیت‌های سخت‌تری اعمال خواهد شد.

برنجی یادآور شد: در شهرستان ملارد مرزهای طبیعی با شهرستان‌ها و استان‌های همجوار وجود ندارد و قطعاً این موضوع کنترل بیماری را بر اساس تصمیمات شهرستانی سخت‌تر خواهد کرد که باید مردم عزیز با توجه، هوشیاری و انجام اقدامات مربوطه شهرستان را از گذر این مشکل همراهی کنند.

وی تصریح کرد: روزانه محصولات ضدعفونی و بهداشتی سطوح در اختیار داروخانه‌های شهرستان قرار می‌گیرد و اگر مجموعه‌ای نیاز به مواد ضدعفونی در حجم زیاد دارد می‌تواند برای معرفی به شرکت‌های معتبر به اداره صمت شهرستان مراجعه کند.

انتهای پیام/ش/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول